Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har alltid hatt gode venner rundt meg gjennom hele oppveksten. Jeg er nå 23 år, og har det siste året blitt samboer med kjæresten, og liker meg mye bedre hjemme med en godt film eller bok. Har fått endel "frekke" kommentarer på at jeg har blitt kjedelig og usosial. Sjønner ikke alle som er må være så supersosiale hele tiden. Andre som har det sånn? Og noen tips til svar på "frekke" kommentarer?

Anonymous poster hash: bc89a...8d7

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har alltid hatt gode venner rundt meg gjennom hele oppveksten. Jeg er nå 23 år, og har det siste året blitt samboer med kjæresten, og liker meg mye bedre hjemme med en godt film eller bok. Har fått endel "frekke" kommentarer på at jeg har blitt kjedelig og usosial. Sjønner ikke alle som er må være så supersosiale hele tiden. Andre som har det sånn? Og noen tips til svar på "frekke" kommentarer? Anonymous poster hash: bc89a...8d7

For meg å være alene, gir meg indre ro. Det er ditt liv!

Skrevet

Det er ganske irriterende med venninner som er sosiale helt til de får seg kjæreste. Håper du tar vare på vennskapene dine.

Anonymous poster hash: 55bf0...20c
Skrevet

Rekner med at du ikke har kjæreste selv? De fleste vet ikke hva de snakker om før de er i samme situasjon. Når du er fornøyd med livet på hjemmebane, finner en kanskje mer roen?

Anonymous poster hash: bc89a...8d7

Skrevet

Man endrer jo vaner når livvssituasjonen endrer seg. Sier ikke at man skal miste venner når man flytter sammen med sin kjære, men behovet for å treffe folk blir kanskje (hos noen) mindre, da man treffer kjæresten hver dag uansett. Hvis du, som jeg, blir litt sliten av å være med folk hele tiden, vil du kanskje ikke oppsøke vennene hele tiden når du bor med din kjære uansett.

Det er trist, men ofte sant. Kjæresten blir livet. Noen kommer til å kommentere "bros before hoes" og det skjønner jeg godt, men venneforhold og kjæresteforhold er helt forskjellig. Man kan ha gode venner man treffer sjeldent, men å treffe kjæresten sin like sjeldent går liksom ikke. Men det gjelder å få vennene til å forstå at man er like glad i dem fremdeles, og husk å ta kontakt:)

Ps det heter Asosial. Ikke usosial:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...