MiniFrue Skrevet 5. november 2013 #1 Skrevet 5. november 2013 Hei! Jeg har aldri kunnet strikket, men har veldig lyst til å lære meg det. Også har jeg veldig lyst på en enkeltfarget ullgenser. Så derfor vil jeg (prøve) å strikke meg en Skappelgenser, eller lignende. Så, er det noe i Oslo som er ivrige innen strikking og vil hjelpe meg med å komme igang? Jeg ser på oppskriften, men det er ganske gresk for meg helt i starten....
AnonymBruker Skrevet 5. november 2013 #2 Skrevet 5. november 2013 Bruk videoene på garnstudio. Ville uansett ikke begynt på skappelgenseren, det er et stort projekt og lett å gå lei. Du kan også kjøpe en lær å strikke bok. Hvis du ikke kan noen ting ville jeg begynt med grytekluter eller noe lignende. Anonymous poster hash: e7ff8...296
AnonymBruker Skrevet 5. november 2013 #3 Skrevet 5. november 2013 Prøv noe enklere først, bare for å øve deg. Skappelgenseren er veldig enkel, du trenger bare å kunne rett og vrang, men jeg ville gjort noe annet først bare for å få strikkingen inn i fingrene. Garnstudio har fine filmer! Anonymous poster hash: 05d9c...615
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå