Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei,

Jeg studerer master i idrett for tiden å har begynt å tenke litt fremover. Jeg lurer på om noen vet hva/ hvor jeg kan få jobb utenom som idrettslærer, noe jeg allerede har prøvd litt ut.

Skrevet

Hei

Jeg her master i idrett. Jobber i kommunen. Du kan f.eks jobbe i kommuner, fylkeskommunen, ulike idrettsforbund, fritidsleder i fengselet f.eks, kulturanlegg, treningssenter. Listen er egentlig lang hvis man setter seg inn i det.

Anonymous poster hash: 9834b...10e

Skrevet

Hei

Jeg her master i idrett. Jobber i kommunen. Du kan f.eks jobbe i kommuner, fylkeskommunen, ulike idrettsforbund, fritidsleder i fengselet f.eks, kulturanlegg, treningssenter. Listen er egentlig lang hvis man setter seg inn i det.

Tusen takk for positivt svar. Det hørtes jo gøy ut mye av det du skrev. Jeg må nok sette meg mer inn i det ja.

Skrevet

pt

Anonymous poster hash: b30f8...4a3
Skrevet

Spørs jo også hvilken retning du har valgt og hva du tok bachelor i, men det er uendelig med muligheter! Bare i NIF er det jo 54 særforbund og 19 Idrettskretser. I særforbund er det jobber fra alt som utviklingskonsulent til sportskoordinatorer. Det samme i kretsene :-) mye å velge i!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...