Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Gjest megirl
Skrevet

Jeg synes det er så flaut å hikke jeg. Når jeg først begynner så klarer jeg aldri å slutte heller... Det er noen som hikker sånn at man ikke merker det, men andre hikker jo kjempehøyt :-?

Videoannonse
Annonse
Gjest Anonymous
Skrevet

oki- men trengte du hjekp til og stoppe og hikke eller ville du bare lufte ut litt frustrasjon generelt om hikking

Men jeg kan prøve å skremme deg

BØ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Gjest stinemor1
Skrevet

Det jeg har tenkt på et at jeg tror noen begynner å hikke lettere enn andre. Kjæresten min hikker stadig vekk når vi har spist middag og alltid når han blir full. Det er jo litt snodig da...?

Gjest megirl
Skrevet

Hmmm var ikke noe spørsmål egentlig :-)

Gjest angelina_
Skrevet

Ja det var litt mye synes jeg... Vet ikke hvorfor det er sånn. Glad det ikke er meg, for det er slitsomt å hikke!!

Gjest Anonymous
Skrevet

Slik forsvinner hikken garantert:

Du tar et glass vann (eller lignende), setter deg på en stol, bøyer hodet ned slik at hodebunnen peker nedover mot gulvet, og drikker noen slurker av vannglasset mens du har hodet i oppnedposisjonen. Det er litt klønete, men virker alltid.

Gjest Anonymous
Skrevet

Hvorfor er det egentlig flaut å hikke? Alle gjør det jo, og det er jo ikke noe man kan noe for. Allikevel er det pinlig. Det er rart synes jeg :D

Skrevet

Synes det er hysterisk morsomt å hikke (Noen lest Tommy & Tigern-stripa om hikking?), både å hikke selv og å høre andre. Men mest morsomt å hjelpe andre å slutte å hikke, sånn at de gjør masse morsomt man kan le av ;)

Gjest Chanette
Skrevet

Jeg hadde hikke nesten hele 17.mai. Uff... Når jeg endelig klarte å slutte, så begynte jeg igjen litt senere bare :-? Til slutt så turde jeg nesten ikke å spise eller drikke noe. Utrolig irriterende da :o

Gjest megirl
Skrevet
Synes det er hysterisk morsomt å hikke (Noen lest Tommy & Tigern-stripa om hikking?)' date=' både å hikke selv og å høre andre. Men mest morsomt å hjelpe andre å slutte å hikke, sånn at de gjør masse morsomt man kan le av ;)[/quote']

Hehe, enig. Det er ganske morsomt når folk prøver å skjule at de hikker å. Jeg satte å spiste med en fra jobben som jeg ikke kjenner så godt en gang. hadde vært på fylla den natta. så hikka han da, men han lot som ingen ting! Bare ble ganske stille og sånn... Til slutt så måtte jeg jo spørre han om det gikk bra med han, om jeg skulle hente noe vann. også lo jeg av han og da måtte han le selv, og da kom det en kjempehikk og han ble spruut rød :D hihi. Det går jo ikke an å late som ingenting å tro at man ikke merker det da, man både ser jo og hører det liksom ;) heh

• 4 uker senere...
Skrevet

Hmmm fant en gammel tråd her. Lurer på om det er vanlig at barn hikker mye? Noen som har noen gode råd for å slutte å hikke?

Håper på svar :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...