Miranda Hobbes Skrevet 5. november 2013 #1 Skrevet 5. november 2013 Jeg og mannen er veldig glad i serier, så de seriene som er "unisex" ser vi på sammen. Men da han er mye bortreist så må jeg ha noen serier jeg kan se på alene. Jeg er 28 år, men er likevel veeeeldig glad i serier som kanskje er myntet på yngre De jeg har sett som kanskje kan defineres som jenteserier er: Sex og singelliv Gossip Girl One Tree Hill Pretty little liars Greys Frustrerte fruer Hmm.. "Get a life"...... er det en serie? Har noen anbefalinger på andre serier som er bra?? 1
theastyles Skrevet 5. november 2013 #2 Skrevet 5. november 2013 Har sett på AKKURAT samme serier som deg tidligere og fant liksom aldri noen nye jeg likte. Begynte å se på Revenge, liker den
lancome. Skrevet 5. november 2013 #3 Skrevet 5. november 2013 carrie diaries - det er liksom livet til Carrie Bradshaw (sex & singelliv) når hun er ung! 91210 vampire diares ghost whisperer single ladies - det er de jeg kommer på nå, alle er godt likt av meg!
DysterPytten Skrevet 5. november 2013 #4 Skrevet 5. november 2013 (endret) Suburgatory Parenthood Hart of dixie Bunheads The client list Endret 6. november 2013 av Dermika
Gjest Awzm me Skrevet 5. november 2013 #5 Skrevet 5. november 2013 (endret) Revenge Drop dead diva Glee Army wives Vampire Diaries Gilmore girls - aldri sett selv, men mange venninner som liker det Holdt nesten på å glemme Cougar town!! oog New Girl, og Greek. Og Ugly Betty. Sånn Endret 5. november 2013 av Awzm me
mamma_mia Skrevet 5. november 2013 #6 Skrevet 5. november 2013 Orange is the new black er veldig bra! Den ligger på netflix. 2
lillemy01 Skrevet 6. november 2013 #8 Skrevet 6. november 2013 Ååå ja orange is the new black er bare helt fantastisk. Men det ligger foreløpig kun en sesong ute 1
AnonymBruker Skrevet 6. november 2013 #9 Skrevet 6. november 2013 Revenge Ravenswood American horror story vampire diaries True blood Heartland Once upon a time Beauty and the beast Anonymous poster hash: c76b2...f50
AnonymBruker Skrevet 6. november 2013 #10 Skrevet 6. november 2013 Ååå ja orange is the new black er bare helt fantastisk. Men det ligger foreløpig kun en sesong ute Det er laget bare en sesong enda:) Neste sesong kommer neste år Anonymous poster hash: c76b2...f50 5
AnonymBruker Skrevet 6. november 2013 #11 Skrevet 6. november 2013 Serier jeg kan anbefale, som jeg har sett: The OC One Tree Hill Frustrerte fruer Vampire diaries The New Girl Friends Gilmore Girls Cougar Town De er satt i tilfeldig rekkefølge. De jeg ikke har sett ferdig, men absolutt skal fortsette med: Vampire diaries The New Girl Supernatural (det er ikke en skikkelig jenteserie da, men likevel MANGE fler jenter enn gutter som ser på det. Det er en god blanding av drama, komedie, thriller, grøsser og sci fi) De jeg holder på med nå: The Carrie diaries Orange is the new black Digger de begge!!! Kom også på "Life unexpected" !! Men den har bare to sesonger, ble kansellert tror jeg. Men jeg syns den var spennende da Anonymous poster hash: d0856...607 1
Miranda Hobbes Skrevet 6. november 2013 Forfatter #12 Skrevet 6. november 2013 Her var det jammen mange gode forslag til serier!! Jeg har nå sett en episode av Greek og en av 90210 Tusen takk for hjelpen!
AnonymBruker Skrevet 6. november 2013 #13 Skrevet 6. november 2013 De jeg har sett som kanskje kan defineres som jenteserier er: Sex og singelliv Gossip Girl One Tree Hill Pretty little liars Greys Frustrerte fruer Hmm.. "Get a life"...... er det en serie? Har noen anbefalinger på andre serier som er bra?? Har du sett på Girls? Jeg liker den serien veldig godt! Jeg har også sett på alle seriene du nevner, med unntak av Pretty little liars. Har ikke orket å se alt av Greys, OTH og Frusterte fruer da, da jeg synes det ble litt vel mange sesonger etterhvert, men fikk med meg avslutningen på frusterte fruer for å se hvordan det sluttet. Girls er vel den eneste jenteserien jeg ser på nå for tida. Den har dessverre pause nå, men om du ikke har sett serien så har du jo to sesonger du kan sjekke ut! Anonymous poster hash: ae8ca...5f9
Aryamili Skrevet 6. november 2013 #15 Skrevet 6. november 2013 To jeg kommer på som ikke er nevnt: Awkward. og Switched at birth Syns begge er veldig koselige! Girls, som flere har nevnt, er veldig bra, og et must see er "the O.C."
Miranda Hobbes Skrevet 12. november 2013 Forfatter #16 Skrevet 12. november 2013 Har du sett på Girls? Jeg liker den serien veldig godt! Jeg har også sett på alle seriene du nevner, med unntak av Pretty little liars. Har ikke orket å se alt av Greys, OTH og Frusterte fruer da, da jeg synes det ble litt vel mange sesonger etterhvert, men fikk med meg avslutningen på frusterte fruer for å se hvordan det sluttet. Girls er vel den eneste jenteserien jeg ser på nå for tida. Den har dessverre pause nå, men om du ikke har sett serien så har du jo to sesonger du kan sjekke ut! Anonymous poster hash: ae8ca...5f9 Girls er skikkelig bra! To jeg kommer på som ikke er nevnt: Awkward. og Switched at birth Syns begge er veldig koselige! Girls, som flere har nevnt, er veldig bra, og et must see er "the O.C." Ojojoj, skjønner at jeg kommer til å ha nok å gjøre på i vinter Kanskje jeg burde begynne med Girls da, siden alle dere tre anbefaler det! Tusen takk for mange tips
AnonymBruker Skrevet 12. november 2013 #17 Skrevet 12. november 2013 Vampire Diaries Beauty And The Beast (ny serie i 2013) Veldig jenteserier, mye drama og masse romantikk Anonymous poster hash: a7902...3f1
Gjest Superwoman! Skrevet 12. november 2013 #18 Skrevet 12. november 2013 Suburgatory! Jeg ble helt hekta
AnonymBruker Skrevet 13. november 2013 #19 Skrevet 13. november 2013 Being Erica må du se Anonymous poster hash: 853ff...446
SoftKitty Skrevet 13. november 2013 #20 Skrevet 13. november 2013 (endret) Gilmore Girls er tidenes mest fantastiske jenteserie <3 Andre litt "eldre" som er kule: My So-Called Life og Freaks And Geeks (begge disse har bare 1-2 sesonger så går ganske kjapt å se gjennom) Hvis du liker litt lettbent/hjernedøde reality-doku-såper så er Real Housewives-franchisen gøyal. Jeg har sett New York, New Jersey, Beverly Hills og Atlanta. Likte BH best tror jeg. Edit: Kom på en til, The Mindy Project. Morsom komedie:) Endret 13. november 2013 av SoftKitty
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå