Gå til innhold

Date to nettflørter samtidig

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har havnet i et sikkelig dilemma. I en måneds tid har jeg snakket med en fyr som jeg har lyst til å møte, men pga. jobbgreier har det ikke vært mulig, før nå. I mellomtiden har jeg blitt kjent med en annen som jeg har møtt et par ganger. Jeg har ikke rukket å bli betatt enda, men vi har kysset.

Problemet mitt er at jeg har veldig lyst til å møte denne fyren som jeg har snakket med en stund fordi han på mange måter passer det jeg leter etter. Han jeg har møtt liker jeg også, men føler det tar litt tid før jeg finner ut om det er noe å satse på.

Bør jeg legge han jeg ikke har møtt på hylla og heller se om det utvikler seg med han jeg har møtt, eller er det ok å treffe han?

Anonymous poster hash: 5ad83...359
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Møt heller begge to først, så kan du bestemme deg.

Anonymous poster hash: 6ee8f...75a

• Liker 1
Skrevet

De guttene dater nok flere samtidig som de dater deg og, så syns ikke du skal tenke så mye på det. Gi begge en sjanse, så får du sett hvem av de du vil ha, og de kan se om de vil ha deg eller en av de andre jentene :)

Anonymous poster hash: 0b1d0...570
Skrevet

Ikke betatt men dere kysset allerede? Jaja...

Anonymous poster hash: 34718...66b

• Liker 1
Skrevet

Ikke betatt men dere kysset allerede? Jaja...

Anonymous poster hash: 34718...66b

Grunnen til at det ble noe kyss var fordi han var ganske frampå. Jeg kan jo ikke si jeg mislikte det, men kjenner ikke at det kribler i magen hver gang jeg tenker på han, var vel det jeg mente med ikke bettatt enda.

Skrevet

Møt heller begge to først, så kan du bestemme deg.

Anonymous poster hash: 6ee8f...75a

TS her, problemet er jo at jeg allerede har møtt den ene to ganger, mens den andre har jeg ikke møtt.

Skrevet

Jeg synes det er helt greit å møte flere så lenge du ikke har sex eller lover noe annet. I hvert fall inntil 2-3 dater. Jeg ville møtt begge.

Anonymous poster hash: 225d0...c13

Skrevet

TS her, problemet er jo at jeg allerede har møtt den ene to ganger, mens den andre har jeg ikke møtt.

Ser ikke problemet? AB råder deg til å møte begge før du bestemmer deg, at du har møtt en av de betyr bare at du må møte nr 2 og.

Anonymous poster hash: 0b1d0...570

Skrevet

Jeg synes det er greit å treffe begge før du bestemmer deg. Du aner jo ikke hva du synes om han andre før du har møtt han, kjemien kan være enten ræva eller fantastisk fra første minutt. Så lenge du ikke lover noen eksklusivitet er det helt normalt å gå på 2-3 dater før du avklarer.

Anonymous poster hash: 93e02...2e0

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...