Gå til innhold

Endelig skal jeg...

nat26

Anbefalte innlegg

Nå har jeg fått samla meg og meldt meg på trening på elixia!Noen her som trener på elixia,selv har jeg trent på sats før,er det bedre enn sats siden det er dyrere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Penger gir ikke resultater. :-(

Innsats gjør spesiellt det utenom treninga. Jeg VET........... 8)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ethereal

Det der tror du vel ikke selv på en gang? Prisen har lite å si med hvor bra treningen i seg selv er. Det meste kommer som sagt an på din egen innsats. Kanskje har Elixia enkelte steder fasiliteter ditt forrige SATS-senter ikke hadde, men det teller mer for luksusfølelsen enn for treningsutbyttet i seg selv. Musklene dine (kroppen din generelt) er ganske dum, og vet ikke om den løfter vekter på et fancy treningsstudio eller hjemme i stua, for den del.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror dere misforstod litt,lurte ikke på om resultatet ble bedre siden det var dyrere men om de kanskje hadde flere tilbud enn de har på sats.Og det har de,jeg var og trente i går.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg oppfordrer deg forresten til å skrive et ordentlig tema, ikke bare "endelig skal jeg"... eller f.eks "har du tenkt på...?" osv osv..

Ikke så mange som gidder å lese det du evt. spør om når du ikke har et spesifikt tema eller spm. i "tema-setningen". Bare et tips til deg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...