Gå til innhold

Farsdag

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei,

Hva skal du kjøpe til din far i år? Evt. barna til sin far?

og..

Hvor vanlig er det å gratulere menn med farsdag? Gratulerer man kun sin egen far? Gratulerer man sine brødre som er fedre? Gratulerer man sin bestefar? Blir det rart om man gratulerer andre enn sin egen far?

Anonymous poster hash: bc695...522
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kjøper aldri noe til min far på farsdagen, men jeg lurte på om jeg kanskje skulle bake en kake.

Anonymous poster hash: 38fa8...66e
Skrevet

Rart om man gratulerer andre enn sin far ja.

Skrevet

Man gratulerer sin egen far og far til sine barn.

• Liker 1
Skrevet

Hos min familie er det vanlig å gratulerer foreldre/svigerforeldre og besteforeldre med farsdagen. Til besteforeldrene forgår det stortsett ved at mamma kjøper inn en blomst fra hele familien.

Jeg kommer nok til å gratulerer min mann så lenge han har små barn iallfall =)

Anonymous poster hash: adc1e...920
Skrevet

Jeg kommer til å gratulere, og bake kake til min sønns far, men der stopper det.

Min egen far får ikke noe, og jeg gratulerer ikke andre fedre.

Skrevet

Jeg er heller ikke helt sikker på hva jeg skal gjøre i år. Tror ikke vi har vært noe konsekvente på dette før, og barnet vårt er enda ikke så stort at det på eget initiativ kommer på at "nå skal jeg lage farsdagskort siden det snart er farsdag". Det blir nok kortlaging i barnehagen vil jeg tro. Kake kommer vi ikke til å lage siden mannen er på en slankekur. Får se hva det blir til..

Anonymous poster hash: 9fa5c...8e1
Skrevet

Var så stressa i helga at på søndag fikk samboeren tegninger av barna,god frokost,blomster og gave...😚😜 en uke for tidlig ute.

Her pleier vi å prioritere mannen i huset og så tar jeg en tlf og gratulerer min far.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...