Gå til innhold

Cottage chees

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som vet noe jeg kan spise til cottage chees? Vil liksom ikke BARE ha det og ingenting annet. Prøver og være sunn, hehe.

Anonymous poster hash: 7d2de...3e0

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Cheese :) Så det har kommet en ny variant med eple, pære og vanilje. Hva med å ha epler og pærer i den vanlige? Ikke at jeg skjønner at noen klarer å MAULE cottage cheese, jeg har den bare i pai. Konsistensen er motbydelig.

Anonymous poster hash: 1cb60...4f2
  • Liker 3
Skrevet

Jeg har som regel bær/frukt oppi sammen med kanel. Kjempegodt :) avogtil blander jeg det med naturell youghurt eller kesam for å få en litt glattere konsistens.

Gjest Are you suffering
Skrevet

Lag eggerøre med det!

Skrevet

kanel og noe søtt.(stevia,sukrin osv)

Skrevet

Jeg spiser det med hjemmelaget/rørt bringebærsyltetøy (stort sett bare frosne bær som er rørt kjapt sammen). Eplebiter og kanel fungerer også fint.

Skrevet

Wtf... Det er så mange gærninger her inne!

Nei, du kan ikke bare spise cottage cheese. Kroppen din trenger kjøtt, egg, smør, grønnsaker, bær, nøtter, osv, osv. Cottage cheese alene inneholder ikke alle næringsstoffene du trenger for å holde deg i livet. Selvsagt.

Anonymous poster hash: b5955...6b8
  • Liker 2
Skrevet

som dessert eller mellommåltid,funker den helt fin.

Skrevet

Valnøtter, kanel og blåbær :)

Skrevet

Jeg bruker det på knekkebrød med agurk og grillkrydder på :) kjempegodt! Bruker det også i fyllet i middagspai og i omelett.

Skrevet

Wtf... Det er så mange gærninger her inne!

Nei, du kan ikke bare spise cottage cheese. Kroppen din trenger kjøtt, egg, smør, grønnsaker, bær, nøtter, osv, osv. Cottage cheese alene inneholder ikke alle næringsstoffene du trenger for å holde deg i livet. Selvsagt.

Anonymous poster hash: b5955...6b8

Ha ha ha

67739.gif

Anonymous poster hash: c8a7f...f73

Skrevet

Det funker ved siden av middagsretter-i stedet for eller i tillegg til poteter/grønnsaker/kjøtt.

Ellers pleier jeg å ha litt biola/yoghurt/syltetøy ved siden av/over. Eller opphakka frukt. Eller på brødskive/knekkebrød sammen med skinke osv. Eller i/ved siden av salat. Eller i matretter (som andre har nevnt-pai, eggerøre, bakst..)

Skrevet

Pleier å ta litt mager cottage cheese i ei skål, kutte et eple opp i små biter og blande det sammen med cottage cheesen, også har jeg godt med kanel over. Eller så blander jeg det med havregryn og blåbær. Fast frokost hver dag ;-)

Hvis jeg har ekstra god tid steiker jeg meg banan eller havrepannekaker, med cottage cheese som pålegg sammen med syltetøy, bær eller eple :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...