Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Leverte telefonen min for å bytte skjerm. Måtte fylle ut et skjema, blant annet koden for å låse opp telefonen. Da jeg hadde hentet den, fikk jeg plutselig litt panikk. Hvor mye kan man se av innholdet på telefonen når man kun har låsekoden og ikke pinkoden?

Har noen meldinger og bilder jeg har vekslet med flørten som jeg helst så ikke kom i gale hender.. (

Anonymous poster hash: a718e...b6f

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Låsekoden det meste, pinkoden kun bruke telefonen. Hvis det er en trøst kan teknikerene typisk hente ut det meste, inklusive ting du har sletttet. Det er derfor det er oppsigelsesgrunn å tukle unødvendig med dette, og hvorfor vi egentlig har som policy å slette innholdet når du kommer til oss.

Skrevet

Låsekoden det meste, pinkoden kun bruke telefonen. Hvis det er en trøst kan teknikerene typisk hente ut det meste, inklusive ting du har sletttet. Det er derfor det er oppsigelsesgrunn å tukle unødvendig med dette, og hvorfor vi egentlig har som policy å slette innholdet når du kommer til oss.

Men jeg skjønner ikke hva han skulle med låsekoden for å bytte skjermen?! Omg..

Anonymous poster hash: 01b44...508

Skrevet

Men jeg skjønner ikke hva han skulle med låsekoden for å bytte skjermen?! Omg..

Anonymous poster hash: 01b44...508

For uten den kan han ikke teste resultatet. Det er noen oppgaver man skal gjøre etterpå som krever tilgang til OS'et

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...