Gå til innhold

Farlig og ikke spise noe før 17:00?

Anbefalte innlegg

Skrevet

? :)

Anonymous poster hash: a0fbb...1c6

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ja

Anonymous poster hash: 74d9c...62f
Skrevet

Farlig vet jeg ikke, men kanskje litt dumt og ikke tilføre energi når man trenger det mest i løpet av dagen?

Anonymous poster hash: 657c8...a2a
  • Liker 1
Skrevet

nej jeg tror ikke det er spesielt farlig. men sunt er det ikke.

Anonymous poster hash: bed33...66f
  • Liker 1
Skrevet

Nei det går da vel helt fint. Det hender at jeg ikke spiser før middag kl 20, men vanligvis spiser jeg noe i 14-15tiden.

Anonymous poster hash: b942f...255
  • Liker 1
Skrevet

Er vel ikke farlig nei, annet enn at det er vedig usunt og det det ikke er bra for forbrenningen din. Hva er grunnen til at du ikke spiser hele dagen? Man har lettere for å legge på seg når man spiser mye og skjeldent.

• Liker 1
Skrevet

Står jo ingenting om at hun skal spise mye?

Skrevet

Er uansett ikke sundt å gå hele dagen uten å spise!

• Liker 1
Skrevet

Frem til kl 17 er da ikke hele dagen? Hva som er sunt og ikke handler om hva man spiser, ikke når man spiser. Heller sunn mat kl 17 og kl 20 enn usunn mat kl 08, 12, 16 og 20..

Og nei, det er ikke FARLIG å ikke spise før kl 17.

• Liker 1
Skrevet

Spiller ingen rolle så lenge du er komfortabel med det og ikke har spiseforstyrrelser.

• Liker 1
Skrevet

Frem til kl 17 er da ikke hele dagen? Hva som er sunt og ikke handler om hva man spiser, ikke når man spiser. Heller sunn mat kl 17 og kl 20 enn usunn mat kl 08, 12, 16 og 20..

Og nei, det er ikke FARLIG å ikke spise før kl 17.

Kan kanskje bli det hvis man gjør det konsekvent?

Anonymous poster hash: be8f4...385

Skrevet

Er vel ikke farlig nei, annet enn at det er vedig usunt og det det ikke er bra for forbrenningen din. Hva er grunnen til at du ikke spiser hele dagen? Man har lettere for å legge på seg når man spiser mye og skjeldent.

Vil bli tynnere, spiser ikke mye etter klokken 1700 og det jeg spiser er sunt!

Skrevet

DÅRLIG SLANKE METODE!du blir ikke tynnere av å ha et måltid om dagen. bedre å spise ofte,sunt og lite.

Anonymous poster hash: bed33...66f

Skrevet

Da er det vel bedre å spise på morgenen tenker jeg.. Men så er jo problemet det at du mest sannsynlig vil gå fort opp igjen når du begynner å spise normalt igjen, fordi du har ødelagt forbrenningen din, eller at du ender opp med en eller annen form for spiseforstyrrelse som ødelegger livet ditt totalt..

Skrevet

Den beste måten å gå ned i vekt på er å spise balansert, lite og ofte. Jeg har brukt Grete Roede og da skulle jeg spise ganske manger ganger om dagen. Fikk gode råd og tips om HVA jeg skulle spise. Hvis du går hele dagen uten å spise så stopper forbrenningen opp og selv om du kanskje går litt ned i vekt så vil du garantert gå opp i vekt igjen når du begynner å spise. Skal du ned i vekt må du gjøre en livstilsendring og ikke bare sulte deg en periode. Og så er det viktig å trene. Jeg gikk ned ganske greit på Grete Roede, er ingen fanatiker, men har greid å holde den nye vekten min uten problemer.

Skrevet

Vekt? Høyde? Alder?

• Liker 1
Skrevet

Det er teit. Man slutter ikke å spise eller slenger seg på PF uten å vite noe om det.

Skrevet

Da er det vel bedre å spise på morgenen tenker jeg.. Men så er jo problemet det at du mest sannsynlig vil gå fort opp igjen når du begynner å spise normalt igjen, fordi du har ødelagt forbrenningen din, eller at du ender opp med en eller annen form for spiseforstyrrelse som ødelegger livet ditt totalt..

Det går ikke an å ødelegge forbrenningen sin. Dette er en gammel myte. Har du ikke hørt om periodisk faste?

TS, dersom du ikke har sultfølelse før kl. 17, er det ikke farlig. Dersom du derimot går og er skrubbsulten i timesvis, ville jeg absolutt ikke anbefalt det. Fitnessutøver Kristine Weber spiser ikke før i 16-tiden, men det er fordi hun ikke er sulten før den tid.

Anonymous poster hash: 04f29...b75

Skrevet

Det går da vel ikke an å ødelegge forbrenningen? Trodde det var en gammel myte.

Anonymous poster hash: 4962f...4e2
Skrevet

Er nok ikke farlig,mange ganger jeg glemmer helt å spise :)

Anonymous poster hash: 7dc51...43d

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...