Gjest Anonymous Skrevet 5. mai 2004 #1 Del Skrevet 5. mai 2004 Hva er deres favoritt produkt? Da tenker jeg på design og funksjon? Tenker dere mye på design når dere kjøper produkter? Jeg er selv veldig opptatt av at ting skal se fint ut. Jeg liker ting som ser fine ut. (og da mener jeg ikke nødvendigvis dyre, men fine etter mine mening) Så jeg er veldig opptatt av utseende på produktet når jeg kjøper det. Mitt favoritt produkt tror jeg er iPod eller vipp (søppelbøtte) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 5. mai 2004 #2 Del Skrevet 5. mai 2004 Vipp er høyt oppe hos meg også, men det absolutt fineste jeg kan komme på er Tivoli-radioen...*sukke lengselsfullt* Ønsker meg en sånn en... :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 5. mai 2004 #3 Del Skrevet 5. mai 2004 Ja! Tivoli radioen er og en favoritt. Helt nydelig design. (meg som startet tråden) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 5. mai 2004 #4 Del Skrevet 5. mai 2004 Mitt favoritt produkt måtte ha vært ett sånt der 50-talls kjøleskap med knallrød dør som ikke er rett, men med sving...hvis dere skjønner hva jeg mener...og selvfølgelig barstoler med knallrøde puter for å matche... Clea Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 5. mai 2004 #5 Del Skrevet 5. mai 2004 iPod er det jeg sikler mest på nå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Xavia Skrevet 5. mai 2004 #6 Del Skrevet 5. mai 2004 Vipp toalettbørste er jo bare helt genial. Har ikke prøvd søppelbøtta, hvordan er den? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tuji Skrevet 5. mai 2004 #7 Del Skrevet 5. mai 2004 Egget eller Syveren til Arne Jacobsen liker jeg godt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
philippa starck Skrevet 5. mai 2004 #8 Del Skrevet 5. mai 2004 Klokkene fra Rado med keramisk topp. Utrolig elegante og fullstendig ripefrie. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleBille Skrevet 5. mai 2004 #9 Del Skrevet 5. mai 2004 .. Gi oss lenker..- så vi vet hva dere mener... - det er så mye morsommere da.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 5. mai 2004 #10 Del Skrevet 5. mai 2004 http://www.vipp.dk/ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arwen Skrevet 5. mai 2004 #11 Del Skrevet 5. mai 2004 Elsker ølglassene til Ritzenhof jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusenfryd Skrevet 5. mai 2004 #12 Del Skrevet 5. mai 2004 Vil så gjerne ha en Audio Tivoli... nydelig ja, men også usedvanlig fet lyd! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lea Skrevet 5. mai 2004 #13 Del Skrevet 5. mai 2004 Jeg har sansen for Rosendahls glass, skåler, kaffeglass og karafler. Utrolig rent design og røffe produkter som likevel er pene nok. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nala Skrevet 5. mai 2004 #14 Del Skrevet 5. mai 2004 Har ingen egne design-favoritter, men jeg har et tips i forbindelse med design, jeg. Konjunkturbarometret for Nord-Norge ble lansert i dag. Selve barometret er ikke spesielt interessant i denne forbindelse, men arenabilaget er kjempespennende. Det handler om design, hvor viktig det er for et produkt og hvor stor merverdi det skaper. Hvis du vil lese mer finner du arenabilaget "DESIGN" her. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Malou Skrevet 5. mai 2004 #15 Del Skrevet 5. mai 2004 Jeg har sansen for Rosendahls glass, skåler, kaffeglass og karafler. Utrolig rent design og røffe produkter som likevel er pene nok. Enig. Jeg har både små og store skåler, vann/ølglass og telysbrennere. Kjempefint og enkelt design. Jennifer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
wok Skrevet 6. mai 2004 #16 Del Skrevet 6. mai 2004 Det helt hvite Verde-serviset til Figgjo, designet av Johan Verde er min favoritt, og deler derfra som passer til. (design jeg har råd til, særlig hvis man drar på fabrikkutsalget!) http://www.figgjo.no/produkter/serier/verde/ http://www.figgjo.no/produkter/serier/front/ http://www.figgjo.no/produkter/serier/tilbehoer/ Le Corbusiers sofa er nydelig, skulle gjerne hatt råd til en sånn. Liggestolen synes jeg er jo et ikon designinteresserte, med jeg synes den er blitt en "klisje".... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest KATTAstrofe Skrevet 6. mai 2004 #17 Del Skrevet 6. mai 2004 Jeg ønsker meg tivoli audio (søstra mi har en sånn) og iPod mini.. Og et stort bilde jeg har falt fullstendig for på Kranes galleri i Tromsø. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jordbær Skrevet 6. mai 2004 #18 Del Skrevet 6. mai 2004 Jeg tror jeg har alt jeg ønsker meg av fancye duppeditter. Digger mini-PC-en min! Den er stilig! (Nesten lik som det bildet) Og iRiver-MP3-spilleren min.. ooog mobilen min. Jeg er ganske teknisk av meg, og kjøper vel egentlig litt ut i fra designet på de elektroniske dingsene. Samler ikke på noen skåler, glass eller pyntegjenstander. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
valmue Skrevet 6. mai 2004 #19 Del Skrevet 6. mai 2004 Aalto vasen er en klassiker! Bruker den til ALT - tulipaner og andre blomster, ulike typer kuvertbrød når vi har gjester, putter frukt oppi eller fyller den med sitroner og lime som et dekorativt og vårlig blikkfang på kjøkkenbenken. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NIKI Skrevet 7. mai 2004 #20 Del Skrevet 7. mai 2004 Vil så gjerne ha en Audio Tivoli... nydelig ja, men også usedvanlig fet lyd! FIkk en sånn en fra kjæresten min jeg Han kjøpte den i overaskelsesgave. Hadde problemer med å få godt signal på jobben. Tivoli er kjempebra. Skikkelig lyd, og tar inn kanaler med en gang. Trenger ikke bruke antenna engang :-) Snille gutten min Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå