Gjest 1111 Skrevet 5. mai 2004 #1 Skrevet 5. mai 2004 Lurer på om noen kan hjelpe meg? Har dilla på dietorelle-karameller for tiden, og for noen måneder siden hadde solgte de karameller med lakris-smak også. nå kan jeg bare finner jordbær-smak og melke-smak Noen som vet hvor jeg kan få tak i lakris-smak? De er jo så goooode!!
monja Skrevet 5. mai 2004 #2 Skrevet 5. mai 2004 Kjøpte disse i går jeg - i den lokale Mix kiosken. Forhør deg med dem. De er utrolig gode ja
Gjest 1111 Skrevet 5. mai 2004 #3 Skrevet 5. mai 2004 Takk for tips monja :-) var innom dem idag, men de førte ikke dietorelle-produkter i det hele tatt. Kan jo nevne at jeg bor i kristiansand?
monja Skrevet 5. mai 2004 #4 Skrevet 5. mai 2004 Hm, bor litt lenger nord jeg da. Andre steder jeg har kjøpt disse er Coop Mega, Narvesen, Spar..... *kanskje jeg skal kjøpe noen til deg og sende med posten?*
Gjest 1111 Skrevet 5. mai 2004 #5 Skrevet 5. mai 2004 Begynner å miste håpet om at jeg kommer til å finne dem her nede ja.. Var innom både mega, narvesen, rema 1000, mix og spar idag på jakt etter dem... Vil ha, vil ha, vil ha!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå