Gå til innhold

Julegave til gravid venninne...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Burde jeg gi henne noe som passer til mammarollen/svangerskapet? Har dere evt forslag til hva man kan gi en spent førstegangsgravid?:)

Anonymous poster hash: 350a4...c55

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kanskje et abonnement på et mammablad? Det har jeg tenkt på selv til en av mine venninner, men litt usikker på om hun er en sånn som setter pris på det.

Anonymous poster hash: 5fd43...833
Skrevet

Spør om hun har en ønskeliste. Når man venter barn trenger man ofte utstyr av forskjellig slag:) Evt. hva med gavekort på fremtidig barnepass eller hushjelp? Første tiden med barn kan være utrolig slitsom, så å ha noen man stoler på til å komme å gjøre litt husarbeid eller barnepass må jo være kanon:)

Anonymous poster hash: 8b290...691
Gjest Magdalene
Skrevet

Hva med en deilig kroppsskrubb og krem for gravide?

Skrevet

Eller gavekort på spa, gjerne hjemmespa hos deg samtidig som dere drikker te og har rolig venninnetid før babyen kommer.

Skrevet

Jeg vet iallefall at jeg ønsker meg ting til meg selv, ungen kommer ikke før senere og da får man ofte gaver mtp dåp o.l. Fra familie vet jeg at det er gaver til babyen, så fra venninner håper jeg på en oppmerksomhet a'la te, sjokolade, sokker,votter, fotterapi... Men du kjenner venninnen din best;)

• Liker 1
Skrevet

Kanskje et abonnement på et mammablad? Det har jeg tenkt på selv til en av mine venninner, men litt usikker på om hun er en sånn som setter pris på det.

Anonymous poster hash: 5fd43...833

Det fikk jeg, og ble overlykkelig. Synes det var en veldig koslig og gjennomtenkt gave. Så gikk jeg gjennom en spontanabort, og hver mnd. dukker det opp en påminnelse i posten.

Anonymous poster hash: 1dbce...3fe

Skrevet

Spør om hun har en ønskeliste. Når man venter barn trenger man ofte utstyr av forskjellig slag:) Evt. hva med gavekort på fremtidig barnepass eller hushjelp? Første tiden med barn kan være utrolig slitsom, så å ha noen man stoler på til å komme å gjøre litt husarbeid eller barnepass må jo være kanon:)

Anonymous poster hash: 8b290...691

Sånne hjemmelagde gavekort er det VERSTE jeg vet. Utrolig kjipt og corny.

Å stille opp for venner/familie (eller pleie kjæresten!) burde være en selvfølge når det passer og trengs - ikke noe man bytter mot en ordentlig gave til jul.

• Liker 7
Skrevet

Ønskelisten min viker ikke fra normalen bare fordi jeg er gravid.. Synes faktisk det hadde vært kjipt å få ting til babyen i julegave.

Skrevet

Burde jeg gi henne noe som passer til mammarollen/svangerskapet? Har dere evt forslag til hva man kan gi en spent førstegangsgravid?:)Anonymous poster hash: 350a4...c55

Strikk babyteppe! Eller hekle.. :)

Anonymous poster hash: c5ddf...f87

Skrevet

Ønskelisten min viker ikke fra normalen bare fordi jeg er gravid.. Synes faktisk det hadde vært kjipt å få ting til babyen i julegave.

Enig. Babyen får masse gaver når den blir født i tillegg til at alle pengene mine går til klær og utstyr til den. Jeg vil heller ga en gave som er til meg nå som jeg er gravid.

Skrevet

Tusen takk for masse tips! Jeg tar gjerne imot flere ;-) Er forøvrig enig i at jeg vil gi noe til henne og ikke babyen.

TS

Anonymous poster hash: 350a4...c55

Skrevet

Hva med litt eksklusive velvære/makeup produkter? Det blir jeg alltid glad for, men nå liker jeg ting som gjør at jeg føler meg finere siden jeg alltid er sliten.

Skrevet (endret)

Jeg ønsket meg ikke ting til babyen. Det blir nok babyfokus i løpet av en graviditet..

Det jeg setter mest pris på er gaver jeg ikke normalt unner meg selv, som jegada kan nyte med god samvittighet. Som fotpleie, manikyr, massasje, en god ansiktskrem, hårprodukter, sminke etc... Fikk gavekort på gelelakk til neglene av en venninne + ansiktsbehandling og en fin lipgloss. Ble kjempeglad!

På lakkbar har de manikyr fra 199,- ;)

Man føler seg etterhvert ganske sliten og fæl som gravid, og da er litt selvpleie gull verdt.

Endret av Cindi
Skrevet

Sånne hjemmelagde gavekort er det VERSTE jeg vet. Utrolig kjipt og corny.

Å stille opp for venner/familie (eller pleie kjæresten!) burde være en selvfølge når det passer og trengs - ikke noe man bytter mot en ordentlig gave til jul.

Enig!! Har fått slike flere ganger, og ender aldri med å bli brukt. Så det er i grunn det samme som å gi ingenting.

Eksempler: "gavekort" på jentetur, "gavekort" på en helg på hotell sammen med giver... Skal man da liksom ringe giver og si: "døh! Nå vil jeg innkassere det gavekortet! " man gjør jo ikke det... Så skal man gi gavekort, gi et faktisk gavekort, ikke et hjemmelaget som man må be om i ettertid.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...