pusefrøken Skrevet 5. november 2013 #1 Skrevet 5. november 2013 9 prøveperioder tok det! skuffelsen har vært like stor hver gang, både for meg og mannen! kjøpte en test i dag, bare for å ha liggende klar til neste gang.. Men jeg klarte ikke å vente når jeg kom hjem. Jeg måtte bare teste, selv om det ikke var morgenurin eller noe! OG TESTEN LYSER GRAVID 1-2!! :D Jeg ble så glad at jeg ble stående på badet og gråte mens jeg samtidig hoppet opp og ned og lo! Nå gleder jeg meg bare til mannen kommer hjem, så jeg får fortelle han!! :D 2
AnonymBruker Skrevet 5. november 2013 #2 Skrevet 5. november 2013 GRATULERER!!!!!!Anonymous poster hash: 34dcb...001
AnonymBruker Skrevet 6. november 2013 #14 Skrevet 6. november 2013 kondolerer D: jk, GRATULERER!!!!!!!!!! Anonymous poster hash: 903e8...8f9
pusefrøken Skrevet 7. november 2013 Forfatter #20 Skrevet 7. november 2013 Tusen takk alle sammen Litt utpå kvelden, når mannen hadde fått roet ned fra jobben sin, så fikk han en liten myk bamse, og et kort. Inni kortet skrev jeg enkelt og greit: Gratulerer du skal bli pappa! <3 Han ble så glad og så rørt at han begynte å gråte! så da måtte jeg tørke tårer også! Men det var en herlig reaksjon Nå krysser vi fingre og tær og alt som kan krysses for at lille spiren sitter, og holder seg fast! 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå