Gjest Peanut Skrevet 5. november 2013 #1 Skrevet 5. november 2013 Hvordan gjør jeg det? Er det bare å logge ut og skrive inn ny email?
Slither Skrevet 5. november 2013 #2 Skrevet 5. november 2013 Du kan opprette en ny AppleID her: https://appleid.apple.com/cgi-bin/WebObjects/MyAppleId.woa/wa/createAppleId Så logger du bare ut med eksisterende og inn med den nye du oppretter :-)
Gjest Peanut Skrevet 5. november 2013 #3 Skrevet 5. november 2013 Må da bare spørre om en ting til. Jeg har en annen Apple-ID allerede som jeg gjerne vil bruke istedenfor den jeg har nå. Må jeg lage meg enda en ny en eller kan jeg bare bytte til? <_< (Føler meg såååå newb! >_< )
Slither Skrevet 6. november 2013 #4 Skrevet 6. november 2013 Du kan logge inn med hvilken som helst AppleID Så hvis du har pålogginsinformasjon på en annen kan du fint bruke den. Bare husk at alt av kjøpte apper osv er knyttet opp mot hver enkelt AppleID - så når du bytter nå vil du ikke få tilgang til apps du eventuelt har kjøpt med en annen konto. Kan bare gå på Settings/AppStore og fikse det der!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå