Satellites Skrevet 5. november 2013 #1 Skrevet 5. november 2013 Vi må finne et servise vi kan samle på snart, men det er jo en jungel der ute! Er det noen som har et forslag til et helt hvitt servise, med hvitt mønster? Liker veldig godt mønsteret i Wik og Walsøes whitewood, men synes formen er for klumpete. Ønsker meg et som er tynt og elegant. Kan evt ha et delikat, enkelt mønster i en annen farge, men det må ikke være for stor kontrast til det hvite. Vil helst ikke bli lei det :-) Setter pris på alle forslag!
markon Skrevet 5. november 2013 #2 Skrevet 5. november 2013 Vi ønsket oss, og fikk, ett serviset fra Tilbords som vi rett og slett elsker. Royal Porcelain Angelina. Det er jo ikke helt hvitt mønster, men mønsteret er mye mer beskjedent enn det ser ut på nettsiden til tilbords. Gråfargen på mønsteret er veldig lys... Det går under kategori festservise, men tålet visstnok daglig bruk og oppvaskmaskin!
AnonymBruker Skrevet 5. november 2013 #3 Skrevet 5. november 2013 Jeg elsker Wedgwood, Jasper Conran serien. Den er helt glatt og enkel. De har også en annen serie med striper/riller. Og så har de Nature-serien. Naturrelieffer. Perfekt for oss som ikke vil ha farver og gull/sølv detaljer som er veldig lett å bli lei av Jeg bruker mitt servise til hverdags og fest. Anonymous poster hash: 11e17...bc7
AnonymBruker Skrevet 5. november 2013 #4 Skrevet 5. november 2013 Flere linker: Nature - Wedgwood Jasper Conran - Wedgwood Jasper Conran - Diamond Wedgwood Jasper Conran - White dinner service Det fine med denne serien er at du kan mikse det du liker best. Anonymous poster hash: 11e17...bc7
AnonymBruker Skrevet 5. november 2013 #5 Skrevet 5. november 2013 Vi har Nature fra Wegdwood, som vi gikk for etter lang tids vurdering. Jeg er veldig fornøyd med det valget - det er helt hvitt, og dermed veldig anvendelig til store anledninger gjennom hele året, men samtidig har det såpass særpreg at man ikke blir lei det. Dessuten er det lett og elegant i godset, og har en fin glans i glasuren. Anonymous poster hash: 7f5cf...41d
Emelisse Skrevet 5. november 2013 #6 Skrevet 5. november 2013 Vi har Jasper Conran Wedgwood. Har blandet litt, og har både deler med strata (den med riller) og glatt. Veldig fornøyd med det!
Ymra Skrevet 9. november 2013 #7 Skrevet 9. november 2013 Nathalie Platina er mitt drømmeservise - det har det vært siden det ble lansert... http://www.porsgrund.com/nettbutikk/Servise/Nathalie-Platina.aspx
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå