AnonymBruker Skrevet 5. november 2013 #1 Skrevet 5. november 2013 Jeg er helt blank på matlaging, så jeg må bare spørre her. Jeg kjøpte meg en pakke vitarundtstykker forrige uke, og fikk et tips om å steke alle med en gang, for så å fryse dem ned igjen. Men hvordan varmer jeg dem igjen? Hvilken temperatur og hvor lenge? Må jeg ta dem opp litt på forhånd, eller kan jeg varme dem når de er dypfryste? Anonymous poster hash: 8277f...2d5
Chloe- Skrevet 5. november 2013 #2 Skrevet 5. november 2013 Hvorfor skal du steke dem for så å fryse dem? De er jo ferdigstekte! Bare stek en og en når du skal spise dem. Grader og tid står på pakken.
AnonymBruker Skrevet 5. november 2013 #3 Skrevet 5. november 2013 Hvorfor skal du steke dem for så å fryse dem? De er jo ferdigstekte! Bare stek en og en når du skal spise dem. Grader og tid står på pakken. Haha, åja! Jeg gjorde bare som hun sa, jeg, siden jeg ikke har peiling på sånt.. Men da vet jeg det, så takk! Anonymous poster hash: 8277f...2d5
Chloe- Skrevet 5. november 2013 #4 Skrevet 5. november 2013 De skal forresten oppbevares i fryseren fra butikk og helt frem til du steker dem. Ingen tining imellomtiden. Hvis det var uklart.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå