AnonymBruker Skrevet 5. november 2013 #1 Skrevet 5. november 2013 Hei, Er det mulig å få sydd om ryggen på brudekjolen? Per i dag er det glidelås. Men er det mulig å gjøre det om til snøring? Det er kanskje lettest andre veien.. Anonymous poster hash: a8607...93d
Barcelone Skrevet 5. november 2013 #2 Skrevet 5. november 2013 Tror ikke det bør være noe problem. Ta med deg kjolen til en skredder så er jeg sikker på at de kan fikse det
Togfruen Skrevet 5. november 2013 #3 Skrevet 5. november 2013 Jeg har fått bekreftet fra brudesalong at det skal gå fint.
Gjest Solstråla88 Skrevet 5. november 2013 #4 Skrevet 5. november 2013 Jeg fikk beskjed om at det ikke gikk på min. Spørs nok på kjolen og hvor mye pynt det er på den. Min var pyntet med perler og broderier på hele ryggen..
AnonymBruker Skrevet 6. november 2013 #5 Skrevet 6. november 2013 Det skal i utgangspunktet være fullt mulig, for en dyktig skredder iallfall. Også selv om det er masse perler og stæsj på ryggen Anonymous poster hash: f943d...526
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå