Gå til innhold

Har jeg blitt blokkert på Facebook-chat?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er en stund siden jeg så en av vennene mine pålogget på chatten. Nå står det bare et mobilsymbol ved siden av navnet hans. Da en felles venn av oss logget seg på for å sjekke sto det mobilsymbol OG antall timer siden han sist var pålogget (eller hva nå de tallene ved siden av betyr).

Han har altså ikke vært pålogget på noen timer, men hvorfor kommer ikke opplysninger om dette opp når jeg logger meg på? Ville det stått mobilsymbol ved siden av navnet hvis han har blokkert meg? Eller ville det da sett ut som om han ikke bruker chatten i det hele tatt, altså at jeg ikke kan se at han har installert en app?

Anonymous poster hash: 3f2d6...6d8
Videoannonse
Annonse
Skrevet

om han haddde blokkert deg så hadde du ikke funnet han.

Anonymous poster hash: 2d014...d49
  • Liker 1
Skrevet

Hva er forskjellen på et mobilsymbol og et mobilsymbol MED klokkeslett.

Er man på gjennom mobilen er den vel grønn, og er det klokkeslett viser det vel hvor lenge siden man var på. Men hva er da mobilsymbol uten klokkeslett.

Er man blokket på chatten vil bare personen se ut som den ikke er pålogget selv om den faktisk er det. man kan også være på helt uten chat, så det er ikke nødvendigvis bare du som er utelatt fra chatten.

Anonymous poster hash: 6ddc8...df0
Skrevet

Kan være så enkelt som at dere bruker forskjellig utgave/app eller nettleser.

• Liker 1
Skrevet

Kan være så enkelt som at dere bruker forskjellig utgave/app eller nettleser.

Tja. Jeg bruker nettleser (Firefox) på laptopen og han bruker vel Android App tror jeg. Men vår felles venn som logget seg inn for å sjekke gjorde det også via Firefox på min data, er derfor jeg syntes det er så rart at vi ikke kunne se det samme..

Skrevet

Er det noe å bli sur for? Jeg har bare tre personer jeg ikke har blokkert, men alle kan jo skrive meg en melding likevel. De bare ser ikke når jeg er pålogget.

Anonymous poster hash: 0e958...c3d
  • Liker 1
  • 3 uker senere...
Skrevet

Er det noe å bli sur for? Jeg har bare tre personer jeg ikke har blokkert, men alle kan jo skrive meg en melding likevel. De bare ser ikke når jeg er pålogget.

Anonymous poster hash: 0e958...c3d

Har ikke sagt at jeg er sur heller. Synes bare det er rart å blokkere kun meg og ingen andre, slik det virker som vedkommende har gjort.

Skrevet

Hordan blokkerer man, så andre ikke kan se når man har vært pålogget?? Må man gå inn på hver enkelt person?

Anonymous poster hash: 7a861...47c

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...