Gå til innhold

Bislett bad med baby

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Har blitt fortalt (av en instruktør tilogmed) at Bislett bad bare er åpent for barn i helger og ferier.

Men på hjemmesidene står det at barn over 2 år ikke har lov til å være i bassenget på ukedager.

Det må jo nesten bety at barn under 2 år har lov?

Erfaringer?

Anonymous poster hash: 24742...8df

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvorfor ringer du ikke bare og spør?

Anonymous poster hash: 5daf8...e51

Fordi jeg ikke har telefon i nærheten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I og med at de har egne tider for babysvømming så tror jeg ikke det. Ville ihvertfall ikke tatt sjangsen på det. Hvorfor ikke dra et annet sted som er litt større, f.eks Nadderudhallen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

I og med at de har egne tider for babysvømming så tror jeg ikke det. Ville ihvertfall ikke tatt sjangsen på det. Hvorfor ikke dra et annet sted som er litt større, f.eks Nadderudhallen?

Takk. Tenkte på babysvømmingen som en organisert time med instruktør jeg. Det har vel de fleste svømmehaller som tillater barn.

Vil helst ha et stort oppvarmet basseng i sentrum - derav bislett bad.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Magdalene

Takk. Tenkte på babysvømmingen som en organisert time med instruktør jeg. Det har vel de fleste svømmehaller som tillater barn.

Vil helst ha et stort oppvarmet basseng i sentrum - derav bislett bad.

Altså; du vil melde deg på babysvømming?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du får ringe dit når du får tilgang på telefon da vet du. Det er ikke så lett å forstå hva du lurer på her. Eller så kan du gå dit og spørre.

Anonymous poster hash: d208f...4f2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Altså; du vil melde deg på babysvømming?

Les hva hun skriver. Nei hun vil ikke det. Hun vil dra å svømme uorganisert og trodde at babysvømming kun var organsiert.

Du får ringe dit når du får tilgang på telefon da vet du. Det er ikke så lett å forstå hva du lurer på her. Eller så kan du gå dit og spørre.

Anonymous poster hash: d208f...4f2

Det går helt greit å forstå hva hun mener. Muligheten for at hun kan ringe senere eller møte opp er så opplagt at det nesten er en fornærmelse å foreslå det. Du bidrar ikke med noe. Det er helt greit å spørre på nettet i håp om at man får et raskt svar selv om man vet at hun kan finne ut av det senere etter å ventet noen timer eller lagt en del arbeid i det.

Anonymous poster hash: 3bdbe...a39

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du får ringe dit når du får tilgang på telefon da vet du. Det er ikke så lett å forstå hva du lurer på her. Eller så kan du gå dit og spørre. Anonymous poster hash: d208f...4f2

Herregud, hvis du ikke har annet å bidra med...?

Bislett bad er reservert for babysvømming i hvertfall noen timer i uka. Jeg prøvde å finne ut av det samme som deg sist jeg var i permisjon. Mange bassenger er reservert for organisert trening, babysvømming og skoleklasser på dagtid. Kom fram til at Tøyenbadet var et godt alternativ De har barnebasseng som er oppvarmet. Ring og hør når skoleklassene er ferdig for dagen, tror det er rundt 12-1230, kanskje litt ettersom hvilken dag.

Jeg var forresten på et babysvømming-kurs på Bislett. Synes det var det samme hver gang. Kunne spart meg de pengene og heller badet med babyen på egen hånd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...