AnonymBruker Skrevet 5. november 2013 #1 Skrevet 5. november 2013 Har fått beskjed om at ungen skal kle seg ut som løve. Men ikke løp og kjøp i butikken for å finne kostyme. Bruk noe vi har hjemme. Jeg er helt blank. Hva hadde dere gjort? Anonymous poster hash: 433d3...845
AnonymBruker Skrevet 5. november 2013 #2 Skrevet 5. november 2013 Hmmm... Jeg vet jo ikke hva du har. Noe brunt stoff, sminke.. Du kan vel sy noe? Husk at ikke alle løver har manke Anonymous poster hash: 150bb...060
Serafina. Skrevet 5. november 2013 #3 Skrevet 5. november 2013 Strømpebukse og langermet genser i samme farge, gjerne "løveaktig" farge. Lag en hale av tau/hyssing og fest på litt garn nederst som dusken på halen. Male litt i ansiktet, eller kjøpe en liten nesemaske. Har ungen en del hår kan det tuperes som en liten løvemanke, hvis det går.
AnonymBruker Skrevet 5. november 2013 #4 Skrevet 5. november 2013 Skal kle ut ungen som løve, men de sa at vi ikke skulle løpe avgårde for å kjøpe kostyme. Hva hadde dere dradd ut av skapene? Anonymous poster hash: 984ea...d56
AnonymBruker Skrevet 5. november 2013 #5 Skrevet 5. november 2013 Kan jeg ta et lysebrunt pledd og klippe hull i som han kan tre over hodet? Anonymous poster hash: 433d3...845
Gjest Wilhelmine Skrevet 5. november 2013 #6 Skrevet 5. november 2013 Gule klær, kanskje en gammel hettegenser som man kan sy ører på, løvesminke? Hale kan man lage av en gul strømpe eller noe liknende som stappes med bomull, stoff eller liknende, med brunt garn som "dusk". Kommer jo litt an på hva man har hjemme og kan bruke da
AnonymBruker Skrevet 5. november 2013 #7 Skrevet 5. november 2013 Jeg ville bare malt ungen som løve i ansiktet jeg, rett og slett, og evt "tupert" håret eller lignende, og om du har noe longs og genser i brunaktig/gulaktig farge, sette på det? Enkelt og greit Anonymous poster hash: 6c31a...671
Wonders Skrevet 5. november 2013 #8 Skrevet 5. november 2013 http://www.pinterest.com/search/pins/?q=lion%20costume%20diy&rs=ac&len=9
Surriball Skrevet 5. november 2013 #9 Skrevet 5. november 2013 To emner om samme tema er slått sammen. Stjernesol, mod.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå