AnonymBruker Skrevet 5. november 2013 #1 Skrevet 5. november 2013 Jeg vurderer å flytte til Hardanger. Har aldri vært der før, og kjenner ingen i regionen. Lurer på om noen kan fortelle meg litt om hvordan det er å bo der. Kommer ikke til å slå meg ned permanent, men for ett par år. Anonymous poster hash: d8b3e...c99 Anonymous poster hash: d8b3e...c99
Thorn Skrevet 6. november 2013 #3 Skrevet 6. november 2013 Hvor i Hardanger tenker du da? Hardanger er ganske mange kommuner og enda flere tettsteder
AnonymBruker Skrevet 6. november 2013 #4 Skrevet 6. november 2013 De som bor der er noen skikkelige hardinger. Tøft sted. Anonymous poster hash: 3e04e...9a4
AnonymBruker Skrevet 7. november 2013 #5 Skrevet 7. november 2013 Jeg digger Hardanger, hvor du vil avhenger jo av hva det er du er ute etter. Selv liker jeg enkle steder som f.eks. i Kvam herad - og veien fra kommunen til Bergen er ikke så lang som en skulle tro. Anonymous poster hash: 99f1d...29f
AnonymBruker Skrevet 8. november 2013 #7 Skrevet 8. november 2013 Rosendal er vakkert! Og de har masse morsom ekstremsport. Anonymous poster hash: c5f38...02b
AnonymBruker Skrevet 8. november 2013 #8 Skrevet 8. november 2013 Ikke flytt til Ullensvang, fattigste kommunen i regionen som vel er den eneste uten inntekter fra kraft. Anonymous poster hash: 4b0e3...b01
AnonymBruker Skrevet 8. november 2013 #9 Skrevet 8. november 2013 Hardanger er et stort område. Så du må tenke på hva du vil der. Hvilke jobber ønsker du? Hvordan vil du bo? Har du bil? Er du avhengig av kollektivtransport? Vil du bo i tettsted/by eller vil du bo på bygda? Selv kommer jeg fra Ullensvang, og kan selvsagt anbefale det, men om man vil trives der kommer jo an på hva man søker. Anonymous poster hash: ae91c...23c
AnonymBruker Skrevet 9. november 2013 #10 Skrevet 9. november 2013 Har du jobb der? Anonymous poster hash: b0b1d...bd9
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå