Saeria Skrevet 5. mai 2004 #1 Skrevet 5. mai 2004 Var på butikken i dag, og til min store overraskelse så jeg de solgte bryllupstoalettpapir! :o Jeg ble så paff, og tenkte at siden et sånt papir har blitt laget, så må det vel være noen som kjøper det til bryllupet?!? Papiret var stilig det, med et søtt strekmann brudepar hvor han var i dress og hun i kjole med noen blomster i hånda. Skal dere ha sånt i bryllupet deres? :klø:
Glossy Skrevet 5. mai 2004 #2 Skrevet 5. mai 2004 Så morsomt !! Det er uten tvil noe som jeg kunne funnet på å hatt i mitt bryllup. Hvor fant du det????
Grooo Skrevet 5. mai 2004 #3 Skrevet 5. mai 2004 Hehe.. Vi fikk en slik rull i "tullepresang" av ei venninne, de selger dem på Kremmerhuset. Tror det koster 39,- for en rull. Vi brukte ikke vår da *ler* Men det er jo noen søte figurer
April Skrevet 5. mai 2004 #4 Skrevet 5. mai 2004 Det hørtes morsomt ut! Mamma har lenge vært bestemt på at vi skal ha de dorullene med rosa hjerter på til bryllupet!! Og det er helt greit for meg..En detalj jeg egentlig ikke henger meg opp i! Men hvor fant du disse med brudepar? Må nok tipse henne om det!
Saeria Skrevet 5. mai 2004 Forfatter #5 Skrevet 5. mai 2004 Jeg fant det på nærbutikken min i Bergen. Kjøpte to ruller. Det kan jo hende jeg får bruk for en rull eller to, når jeg gifter meg med Saeriamannen en gang i fremtiden.
Isiselin Skrevet 5. mai 2004 #6 Skrevet 5. mai 2004 Hjelpemeg!! :knis: Det får da virkelig være måte på detaljstyring! Og dette papiret tok de sikkert seg godt betalt for, antar jeg... Gidder ikke bruke mye penger på noe folk skal tørke seg i ræva med, nei... :o
Saeria Skrevet 5. mai 2004 Forfatter #7 Skrevet 5. mai 2004 Hjelpemeg!! :knis: Det får da virkelig være måte på detaljstyring! Og dette papiret tok de sikkert seg godt betalt for, antar jeg... Gidder ikke bruke mye penger på noe folk skal tørke seg i ræva med, nei... :o Hehe. Jeg vet ikke helt hvor mye jeg betalte, men tror det var ca 30 kroner. De var så søte! Dessuten trengte jeg litt trøst etter at klokka mi døde i dag. Den ligger hos urmakeren, fordi de skal se om det lønner seg å reparere. Da ble doruller min redning. :oops:
Lullu Skrevet 5. mai 2004 #8 Skrevet 5. mai 2004 Morro! Tror nok ikke jeg gidder å bruke penger på det nei :-) Men jeg tenkte å sette en kurv på dame- og herretoalettet fyllt med stæsj. Sikkert mange av dere som ikke gidder å bruke penger på det, men jeg tenkte det var litt lurt jeg : Dame: Paracet, munnspray, tyggis, nål + tråd, hårspray, papirlommetørklær Andre forslag? Herre: Paracet, munnspray, tyggis, nål + tråd Andre forslag? Hadde vært søtt om jeg hadde funnet papirlommetørklær m/ brudepar el. hjerter på... Noen som vet?
VesleBråka Skrevet 5. mai 2004 #9 Skrevet 5. mai 2004 Putt noen svarte tynne strømpepar i herrekurven, så kan du tvinge de som evt. dukker opp i hvite tennissokker til dressen til å skifte..
Glossy Skrevet 5. mai 2004 #10 Skrevet 5. mai 2004 Lullu, dette tenkte jeg og. Både herre og dame talettet. Dette tenkte jeg å ha i kurvene: Dame: Paracet, strømpebukser, blank neglelakk, hårspray, bind, frisk pust, tannpirkere, deodorant(spray), plaster, nål og tråd. Herre:Paracet, hårgele, frisk pust, tannpirkere, deodorant, plaster, nål og tråd.(tenkte på kondomer, men det erkansje å dra den litt langt... har jo en del single venner, men vet ikke om de bør mixes ) Har også sett etter papirlommetørkler med brudepar på, men har ikke funnet noen enda. Men gir deg et ord hvis jegfinner. De hadde en del på en bokhandler, men ikke noe som minnet om bryllup.
Isiselin Skrevet 5. mai 2004 #11 Skrevet 5. mai 2004 Hehe. Jeg vet ikke helt hvor mye jeg betalte, men tror det var ca 30 kroner. De var så søte! Dessuten trengte jeg litt trøst etter at klokka mi døde i dag. Den ligger hos urmakeren, fordi de skal se om det lønner seg å reparere. Da ble doruller min redning. :oops: Kondolerer! Ja, da skjønner jeg at bryllupsdoruller var redningen... Menne at den klokkedoktoren må jammen være rene klokkeguden da han kan gjenopplive døde! Nesten litt skummelt! :hår:
monja Skrevet 5. mai 2004 #12 Skrevet 5. mai 2004 Synes de høres litt søte ut jeg, men vi stressa ikke med sånne detaljer til vårt bryllup. Kanskje vi burde ha gjort det, men ville egentlig gjestene ha merket noe?
Saeria Skrevet 5. mai 2004 Forfatter #13 Skrevet 5. mai 2004 Kondolerer! Ja, da skjønner jeg at bryllupsdoruller var redningen... Menne at den klokkedoktoren må jammen være rene klokkeguden da han kan gjenopplive døde! Nesten litt skummelt! :hår: Hehe. De skulle sjekke om det var noe galt med de greiene som har kontakt med batteriet. Hvis klokka ikke kan gjenopplives, må jeg kjøpe en ny. Jeg fikk klokka mi i 1996 da, så det er ikke rart den er lei av livet. Godt det fantes toalettpapir som fikk meg til å smile da. :D
Lullu Skrevet 5. mai 2004 #14 Skrevet 5. mai 2004 Synes de høres litt søte ut jeg' date=' men vi stressa ikke med sånne detaljer til vårt bryllup. Kanskje vi burde ha gjort det, men ville egentlig gjestene ha merket noe?[/quote'] Kanskje ikke, men jeg ELSKER slike detaljer og gjør det for vår skyld. Syntes det er morro å gjøre litt ut av ting jeg. That's me :oops: Vi skal ikke ha dopapir, men jeg hadde nok lagt merke til dette på toalettene i et bryllup - det må jeg si. Det samme med kurvene m/ stæsj på toalettet. Søtt syntes jeg
Isiselin Skrevet 5. mai 2004 #15 Skrevet 5. mai 2004 Vi skal ikke ha dopapir Skal dere ikke ha dopapir??? :o ( Nei, nå kverulerer jeg bare og sporer helt av tråden... Men det så bare litt...ekkelt ut! ) Ja, slike kurver synes jeg også er en lur ide'...vet ikke helt om jeg gidder akkurat det, men det er i allefall noe jeg skal tenke på. I allefall det med tynnstrømpebukser...
Saeria Skrevet 5. mai 2004 Forfatter #17 Skrevet 5. mai 2004 Gjestene får klare seg med papirlommetørkler!
Gjest MrsL Skrevet 5. mai 2004 #18 Skrevet 5. mai 2004 Blank neglelakk er vel et must i damekurven da, slik at man får fixet istykkerrevne strømpebukser :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå