Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Igår skulle jeg skrive julegavelister for meg og samboer,å så gikk det opp for meg at samboer har 17 stk som er helt nærme familie som er glad i han og som han må kjøpe gaver til,å jeg kun har 2 gaver,det er foreldrene min og bestemor og bestefar!

Å det er faktisk min eneste familie jeg har,så begynte jeg å tenke å ble redd for å bli alene,tenk om det skulle bli slutt mellom samboer å meg,at jeg aldri finner meg noen og kan få barn ...

Da har jeg ingen når jeg blir gammel å kommer til å sitte på gamlehjemmet alene.

Jeg jobber selv på ett eldrehjem å ser hvor mange som faktisk ikke har barn og noen familie til å besøke de,å det gjør meg så vondt ...

Så nå sitter jeg her å greier ikke tenke på annet jeg vil ha barn og barnebarn og engang oldebarn,å jeg håper jeg er så heldig å bli velsignet med det engang !!

Men er det for tidlig å tenke på dette i en alder av 24,å engste seg ...

Anonymous poster hash: 114b4...e0b

Videoannonse
Annonse
Gjest Malanthor
Skrevet

Herregud menneske!

Det får da være maken til egoisme. Du skaffer deg ikke barn fordi du er redd for og bli ensom på dine eldre dager.

Nå sier jeg ikke at du ikke er istand til og gi barna en god oppvekst, jeg påpeker bare at frykten din for og bli ensom neppe er den beste drivkraften for noe slikt.

Du er som du sier bare 24 år. Plenty av tid for alle verdens ting. Spesielt og få barn.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...