AnonymBruker Skrevet 5. november 2013 #1 Skrevet 5. november 2013 ..som har høyt hårfeste. Tips? Må jeg a pannelugg? (Liker ikke pannelugg ) Jeg ser så skalla ut Anonymous poster hash: 07259...6c1
Vill Skrevet 5. november 2013 #2 Skrevet 5. november 2013 Tyra Banks har høgt hårfeste Kanskje du kan sjå litt på bilder av ho og bli inspirert?
AnonymBruker Skrevet 5. november 2013 #3 Skrevet 5. november 2013 Nei, ser ut som hun bare har de fleste sveiser Jeg har ikke likt hårfeste heller, hun har på en annen måte.. Jg ser bare rar ut. Har komplekser pga det Anonymous poster hash: 07259...6c1
Vill Skrevet 5. november 2013 #4 Skrevet 5. november 2013 Har du prøvd å gå til ein dyktig frisør som kan fortelle deg kva som kler deg?
AnonymBruker Skrevet 5. november 2013 #5 Skrevet 5. november 2013 Nei, det har jeg ikke kanskje det er en frisør her inne? Hr ovalt hode Anonymous poster hash: 07259...6c1
Vill Skrevet 5. november 2013 #6 Skrevet 5. november 2013 Eg har også ovalt ansikt, og då er vi visst heldige. Dei seier at folk med ovalt ansikt kler dei fleste frisyrer Men når det kjem til panna di, så kan nok ein frisør hjelpe. H*n kan vise deg litt alternativ og har sikkert møtt andre med samme kompleksene som deg Lykke til
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå