Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er livredd nå... har hatt bittelitt blødning (rosa, friskt blod) i går ettermiddag og nå i dag tidlig. Har ingen smerter eller øm mage. Har lest at det er vanlig med småblødninger, og har selvfølgelig tenkt å ta kontakt med fastlegen dersom det tiltar. Skal på UL om en uke.

Er det flere som har opplevd dette, og hvordan gikk det??

Anonymous poster hash: 9e341...257
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har opplevd begge deler.

Første gang gikk det dårlig i uke 13, andre gang var det visst at morkaka lå så langt nede (over åpningen) og ga blødninger.

Kanskje du kan fremskynde UL?

Anonymous poster hash: 2cc73...1e9
Skrevet

Jeg opplevde det og d gikk dessverre ikke bra, mine blødninger var tegn på MA. Men d betyr overhodet ikke at dette har skjedd m deg. Kan være mange grunner til at man blør. Lykke til på UL

Skrevet

Jeg blødde litt i uke 9, det gikk helt fint. Blødde i uke 8 forrige svangerskap og det gikk også bra.

Skrevet

Hei, TS her. Fikk konstatert en MA på UL i dag... Nå har jeg fått tabletter for å få i gang en abort. Trist, men sånn er livet.

Takk for svar.

Anonymous poster hash: 9e341...257

Skrevet

Huffda..kjenner så godt til det, og akkurat på 12-ukersgrensa selv om ivet tok slutt tidligere.

Jeg sleit i 3 uker med det mentale, ble gravid igjen uten mensen men mistet igjen tidlig.

Vi får trøste oss med at det er greit naturen rydder opp i det som ikke kan overleve, jo tidligere jo bedre, selv om det forblir trist.

Anonymous poster hash: 2cc73...1e9
Skrevet

:hug: Opplevd det samme her. Småspotting og litt blod i uke 10-11. Beskjed om MA på UL i uke 11.

Viser seg ofte at blødninger som først oppstår sent i 1 trimester KAN være dårlige tegn. I uke 4-5-6 er det mer normalt at det er en "festeblødning".

Håper du tar vare på deg selv i denne tiden. Gi deg tid til å sørge dersom du har behov for det. Sånt er viktig.

Her ble vi fort gravid igjen (MA april og gravid igjen i juni). Og alt ser flott ut denne gangen..

Krysser fingrene for deg, og måtte alt gå bra neste gang :hug:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...