Gå til innhold

Kjole: Vi gifter oss 6 juni '04

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja nå er datoen satt. Føler det nesten som omvendt av TV3 programmet "Bryllup", jeg har mannen men ingenting annet er i orden. Er så glad for at vi får giftet oss før lille Oda kommer til verden:-)

Vi skal ha en liten vigelse med kun forlovere i kirken jeg er døpt og konfirmert i og så skal vi ut å spise med de etter vigelsen på en resturant som jeg og min kjære elsker. Har en så god følelse rundt dette og tror at det kommer til å bli en helt fantastisk dag:-)

Eneste er at jeg ikke har noe kjole å bruke, og flere tusen kroner på en kjole har vi ikke råd til. Det er jo da en mnd. til Oda melder sin ankomst og magen er ganske stor allerede... Vil jo gjerne gifte meg i hvitt... Vet at jeg kan velge en kjole med høyt liv, men hvor kan jeg få tak i det nå? Bor i Oslo...

Noen som kan hjelpe meg?

Gleder meg så masse til å bli konen til min kjære :-) *trallalallala*

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kanskje du kan finne noe brukt?

Skrevet

Du kan jo se på markedsplassen her på KG.

Gjest MrsL
Skrevet

Finnes det ikke mange fine hvite sommerkjoler i butikkene nå da?

Skrevet

Du kan prøve en butikk på majorstua med mammaklær, skulle ikke være så ille snitt på dem.. Svangerskapet eller noe sånt.. Ligger i kirkeveien. litt ovenfor majorstukrysset.

M

Skrevet

Den Kule mage påGüneløkka har brudekjoler for gravide - tror også kanskje at du kan leie kjole.

Lykke til

Skrevet

Skal ta meg en titt på "den kule mage". De kjolene må de ha gjemt godt unna for at jeg så ikke noen når jeg var å så etter mamma klær. Skal spørre om det nå.

Skrevet

Men du, 6. juni? Er ikke det en søndag, da?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...