Unia Skrevet 5. november 2013 #1 Skrevet 5. november 2013 Jeg bor en plass hvor jeg deler vaskemaskin med mange andre, og de siste 3 ukene når jeg har prøvd å vaske klær har det alltid vært opptatt. Så jeg tenkte kanskje jeg skulle vaske klær nå, men så er det kanskje litt dumt å gjøre det så sent? Tror ikke det bråker sånn veldig mye, men kanskje for de som bor i samme etasje..
AnonymBruker Skrevet 5. november 2013 #2 Skrevet 5. november 2013 om de konstant vasker klær så du ikke har mulighet så ville jeg gjort det. men 3 uker uten å få vaska klær er jo litt vel lenge? hvor er du når den er ledig? er vasken demmers ferdig så legg den oppå vaskemaskina å sett på dine klær. enten det eller så får du sette den på tidlig i morra. men husk at vaskemaskinen helst ikke skal brukes om natta når du sover eller er bortreist (just in case) Anonymous poster hash: ebb41...41c
AnonymBruker Skrevet 5. november 2013 #3 Skrevet 5. november 2013 En vaskemaskin bråker ikke så mye at man ikke kan vaske om natta. Anonymous poster hash: f65fb...9b0
Unia Skrevet 5. november 2013 Forfatter #4 Skrevet 5. november 2013 (endret) Ja, det er ganske lenge. Jeg jobber som regel kveld så er ikke alltid jeg har mulighet, men har vært der oppe veldig ofte for å sjekke om det er ledig og det er alltid noen som bruker den og det er aldri ferdig. Kommer ikke til å legge meg før det er klart til å henges opp, men er jo litt kjedelig å måtte sitte oppe kun for å vente på det... Men da for jeg bare gjøre det nå! Endret 5. november 2013 av Unia
Gjest Eurodice Skrevet 5. november 2013 #5 Skrevet 5. november 2013 Skriver dere dere ikke opp på vaskelister? Det må man ha når man deler vaskerom/maskin med flere.
Unia Skrevet 5. november 2013 Forfatter #6 Skrevet 5. november 2013 Ja, jeg syns jo vi burde ha det. Men både husvert og han som bodde her før meg sa at det som regel ikke var opptatt. Men det er jo faktisk alltid opptatt. Og jeg har ikke så veldig lyst til å sette fra meg brukt undertøy osv. foran vaskemaskinen for å vise at det er kø.. Man vet jo aldri med folk..
Vill Skrevet 5. november 2013 #7 Skrevet 5. november 2013 Lag ei liste der ein kan skrive seg opp, eller fordel dager etter leilighet eller etasje. Alt etter kor mange som deler vaskerom. Vi bur i kjeller, vegg i vegg med vaskerom, og eg blir litt irritert når det går folk i vaskekjelleren etter elleve og tolv. Det er ganske lytt her. Blir liggande å høre på tørketrommel og vaskemaskin og dører som smeller igjen. Trur vi også burde få nokre reglar på det.
Unia Skrevet 5. november 2013 Forfatter #8 Skrevet 5. november 2013 "Problemet" er at jeg egentlig ikke vet hvor mange som bor her, men regner med at det er en del ettersom det alltid er opptatt. Akkurat no så driter jeg litt i om det blir bråk, ettersom jeg har en del klesvask og det er jo ikke min feil at det ikke er noen rutiner på det. Husvert har også sagt at vi må henge opp klær i felles vaskerom, men der er også alltid opptatt på alle hengerne. Jeg har dermed ikke så mye annet valg enn å vaske midt på natten og henge opp i leiligheten.
Gjest Mrs. Random Nick Skrevet 5. november 2013 #9 Skrevet 5. november 2013 Har dere noen slags tillitsvalgt blant dere som bor der? Prøv å ta dette opp med denne personen, ev. eieren dersom dere ikke har en tillitsvalgt. Jeg har bodd på flere ulike typer studentblokker o.l. og der har vi alltid hatt slike lister. Det er rett og slett nødvendig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå