Gjest slettetbruker Skrevet 4. november 2013 #1 Skrevet 4. november 2013 (endret) . Endret 5. november 2013 av Nyctophilia 4
Gjest Are you suffering Skrevet 4. november 2013 #3 Skrevet 4. november 2013 aw har samme problemet selv skal vi starte fakkeltog og støtteforening?
Gjest slettetbruker Skrevet 4. november 2013 #4 Skrevet 4. november 2013 (endret) Hva med å ta puppeoperasjon? Endret 5. november 2013 av Nyctophilia 3
Trapp Skrevet 4. november 2013 #5 Skrevet 4. november 2013 (endret) Hva med å i stedet for å kvitte deg med dem, heller gå for å gjøre dem så sexy som overhodet mulig? Jeg mener, trimme dem, dulle med dem , bruke sports-bh og så videre. Tenk på det, du vil doble det seksuelle nedslagsfeltet ditt til også å inkludere lesbiske kvinner...og menn. Du vil triple det seksuelle nedslagsfeltet ditt. Edit: Firdoble, faktisk... Endret 4. november 2013 av Trapp 2
Gjest Are you suffering Skrevet 5. november 2013 #6 Skrevet 5. november 2013 Hva med å i stedet for å kvitte deg med dem, heller gå for å gjøre dem så sexy som overhodet mulig? Jeg mener, trimme dem, dulle med dem , bruke sports-bh og så videre. Tenk på det, du vil doble det seksuelle nedslagsfeltet ditt til også å inkludere lesbiske kvinner...og menn. Du vil triple det seksuelle nedslagsfeltet ditt. Edit: Firdoble, faktisk... +111111 støttes, hvis du er sterk nok til å embrace yourself eller hva faen det heter forresten svarer du ikke på om du vil ha fakkeltog og støtteforening
Gjest slettetbruker Skrevet 5. november 2013 #7 Skrevet 5. november 2013 (endret) aw har samme problemet selv skal vi starte fakkeltog og støtteforening? Endret 5. november 2013 av Nyctophilia
Gjest Are you suffering Skrevet 5. november 2013 #8 Skrevet 5. november 2013 Jeg vil bare ha finere pupper ja, fakkeltog og støtteforening for oss som vil ha finere pupper forresten så finnes sånne bandasjer som transseksuelle og androgyne bruker for å flate ut boobsa, prøv dem!!! i så fall må fakkeltoget og støtteforeningen være for de som ikke kan bruke sånt, stakkars mennesker hallo liksom
Gjest slettetbruker Skrevet 5. november 2013 #9 Skrevet 5. november 2013 (endret) ja, fakkeltog og støtteforening for oss som vil ha finere pupper forresten så finnes sånne bandasjer som transseksuelle og androgyne bruker for å flate ut boobsa, prøv dem!!! i så fall må fakkeltoget og støtteforeningen være for de som ikke kan bruke sånt, stakkars mennesker hallo liksom Endret 5. november 2013 av Nyctophilia
Gjest Are you suffering Skrevet 5. november 2013 #10 Skrevet 5. november 2013 Men jeg vil trene dem bort ta boob ups
Gjest slettetbruker Skrevet 5. november 2013 #11 Skrevet 5. november 2013 (endret) ta boob ups Endret 5. november 2013 av Nyctophilia
Trapp Skrevet 5. november 2013 #12 Skrevet 5. november 2013 Jeg vil bare ha finere pupper Men jeg vil trene dem bort Aller først må du bestemme deg. 1
Gjest Are you suffering Skrevet 5. november 2013 #13 Skrevet 5. november 2013 Hvordan fungerer dette Vil dette gå utover magen min? du ligger på boobsene og pusher opp sånn som med push ups, bare at du bruker manboobsa og ikke armene nei 1
Gjest slettetbruker Skrevet 5. november 2013 #14 Skrevet 5. november 2013 (endret) du ligger på boobsene og pusher opp sånn som med push ups, bare at du bruker manboobsa og ikke armene nei Endret 5. november 2013 av Nyctophilia
Gjest Are you suffering Skrevet 5. november 2013 #15 Skrevet 5. november 2013 Takk hvis ølmagen min blir borte saksøker jeg deg saksøk siv jensen, det var hun som fortalte meg om boob ups
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå