AnonymBruker Skrevet 4. november 2013 #1 Skrevet 4. november 2013 Er ei jente på 60 kg og 165 cm høy, hvor ofte må jeg jogge for og få resultater? Måøet er 55 kgAnonymous poster hash: 14617...fc8
AnonymBruker Skrevet 4. november 2013 #2 Skrevet 4. november 2013 Jogg 3 ganger i uken på 1 mil for hver tur. Da skal du kunne ha gått ned en del i løpet av 2-3 måneder, samtidig som du får en fastere kropp.Anonymous poster hash: 7f728...147
Gjest Wallet Skrevet 4. november 2013 #3 Skrevet 4. november 2013 Om målet ditt er å gå ned i vekt, så trenger du ikke å jogge i det hele tatt. Alt er avhengig av kostholdet ditt. Så lenge du spiser mindre enn du forbrenner, så går du ned i vekt.
AnonymBruker Skrevet 4. november 2013 #4 Skrevet 4. november 2013 Vil jogge for og gå ned i vekt, samtidig bli sunn og komme i god form. Er ikke i aktivitet fra før av og spiser usunt.. Så vil gkerne begynne og jogge og endre på kostholdet.. Har ikke motivasjon i det hele tatt Anonymous poster hash: da3d9...48f
AnonymBruker Skrevet 4. november 2013 #5 Skrevet 4. november 2013 Vil jogge for og gå ned i vekt, samtidig bli sunn og komme i god form. Er ikke i aktivitet fra før av og spiser usunt.. Så vil gkerne begynne og jogge og endre på kostholdet.. Har ikke motivasjon i det hele tatt Anonymous poster hash: da3d9...48f Om du ikke har motivasjon i det hele tatt så ville jeg begynt med kostholdet. Det skal ikke mye til for å gjøre maten sunnere. Dropp smøret på brødskiva, bytt ut juice med vann, spis magert pålegg som skinke og generelt annen proteinrik mat. Dette kan for eksempel være egg, kylling, svinekjøtt, karbonadedeig, skyr også videre. Proteinrik mat metter og bevarer muskelmassen bedre på "diett". Grønnsaker er perfekt å spise på når du bare spiser av kjedsomhet. Om du absolutt er sugen på noe så unn deg et par biter sjokolade. Selv om du vil ned i vekt så er det mye du kan spise som er godt, men sunt. Vaniljekesam med bær, fun light gele, fruktsalat, smoothie og andre sunne alternativer. Sukkerfri tyggis/drops og lett-kakao er ivertfall redningen for meg. Å trappe ned på godteriet i starten ER vanskelig, men det går seg til. Etter mer du klare å være uten, etter mindre sug får du. Det er mange som får "sjokk" når de faktisk ser hvor mye kalorier matvarer kan inneholde. En ss med olje inneholder for eksempel nesten 100 kalorier. Så det er mye bedre å lage maten din i ovnen, i steden for å steke den på stekeplata. Litt olje er sunt såklart, men ikke overdriv. Den gangen jeg fikk orden på kostholdet mitt så fikk jeg faktisk lyst til å trene også. Begynn med å gå små turer, så skal du se hvor godt det egentlig er når du er ferdig. Jeg har troen på deg. Anonymous poster hash: ab91a...1e2
AnonymBruker Skrevet 4. november 2013 #6 Skrevet 4. november 2013 Gå hver dag, minst en time! Når formen begynne å komme starter du med et begynnerprogram tre ganger i uke, de andre dagene går du som før. Anonymous poster hash: 7225f...bc6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå