AnonymBruker Skrevet 4. november 2013 #1 Skrevet 4. november 2013 Hei! Pappa lurte på om jeg ville vaske huset hans, så skulle han hjelpe meg å finansiere en pc jeg ønsker meg. Han bor i en rekkehusleilighet, tre etasjer, to bad og tre soverom. Jeg skal vaske og rydde alt, vaske tak og vegger, organisere papirer og alt som trengs. Jeg startet med kjøkken i dag, vasket hver eneste krok, inni skap og skuffer. Alt av servise og kjøkkenting fikk en tur i oppvaskmaskinen. Det tok litt over fire timer. Han lurte på hvor mye jeg ville ha i timen, hvor mye tenker dere? Jeg er 24år.Anonymous poster hash: bf26e...705
AnonymBruker Skrevet 4. november 2013 #2 Skrevet 4. november 2013 Ville heller avtalt en fast sum, så kan du bruke den tiden du trenger. Men ville uansett sagt minst 100 kr/timen. Anonymous poster hash: 1fa55...0ec 1
AnonymBruker Skrevet 5. november 2013 #3 Skrevet 5. november 2013 Med all den jobben burde du få hele daten, mener jeg.Anonymous poster hash: e4928...ef5
Gjest Wei Wei Skrevet 5. november 2013 #4 Skrevet 5. november 2013 Skal du vaske der regelmessig eller bare vaske hele huset en gang (fordelt på flere dager)?
Guybrush Skrevet 5. november 2013 #5 Skrevet 5. november 2013 Om dette gjøres svart og av ufaglært vil jeg si at 100-120 kroner timen vil være det "normale".
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå