AnonymBruker Skrevet 4. november 2013 #1 Skrevet 4. november 2013 er det noen som vet hvordan man blir kvitt dype mørke ringer under øynene? jeg sover ca 9 timer pr natt, så det er ikke det som er problemet. Er 26 år, men ser mye eldre (og konstant sliten) ut pga dette. Hjelp! Anonymous poster hash: d68e8...260
AnonymBruker Skrevet 5. november 2013 #2 Skrevet 5. november 2013 Jeg har det selv Har prøvd det meste av kremer, men ingenting hjelper. Tror det eneste som kan hjelpe noe er "tear drought-fillers" med restylane. Har ikke prøvd det selv for jeg er fatting student, men har lyst til å prøve det om noen år. Heldigvis hjelper en god concealer mye. Jeg liker Mac Pro-Longwear concealer i NW20, den dekker mye og holder hele dagen. Jeg bruker NC i Mac foundation, men NW fargene er mer rosa så de hjelper med å skjule de blå ringene. Om det er ekstra ille legger jeg i tillegg litt lysreflekterende concealer over der det er ekstra mørkt. Anonymous poster hash: c45ef...69a
AnonymBruker Skrevet 6. november 2013 #3 Skrevet 6. november 2013 Mine forsvant med Restylane. Anonymous poster hash: 8832a...0d9
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå