RetroGirl Skrevet 4. november 2013 #1 Skrevet 4. november 2013 Reborn dukker? Dette er jo veldig dyre dukker,så regner med de ikke blir kjøpt for at 3-åringen skal få ødelegge den. Personlig synes jeg de fleste ser skumle ut,og forstår virkelig ikke hva noen skal med en slik en. Ser folk som kjøper slike har diverse ønsker om hvordan de skal være og se ut også.. Hva er dette? Spør av ren nyskjerrighet 1
Ruby_Tuesday Skrevet 4. november 2013 #2 Skrevet 4. november 2013 Dette har jeg også lurt på! Jeg syntes det er døds creepy. De ser jo så ekte ut! Har en følelse av at folk som kjøper dem har en reell "tilknytning" til dem og. ... Minner meg litt om menn som kjøper sånne sexdukker som ser helt ekte ut, og behandler dem som kjærestene sine. Er vel noe som mangler i livet deres da?
AnonymBruker Skrevet 4. november 2013 #3 Skrevet 4. november 2013 hva er en gjenfødt dukke Anonymous poster hash: 9330a...2d9
AnonymBruker Skrevet 4. november 2013 #5 Skrevet 4. november 2013 Kanskje foreldre som har en mammasyk 15-16 åring kjøper en sånn til dattera si, for at dattera skal skjønne hva det medfører å ha en baby? Anonymous poster hash: 3cd38...9a7
AnonymBruker Skrevet 4. november 2013 #6 Skrevet 4. november 2013 Så en dokumentar om det engang. Var en dame der som var bestemor. men barnebarnet henne hadde flyttet med en av foreldrene eller begge langt vekk. så da hadde hun fått en dame til å lage en kopi av sønnesønnen som så ut som han når han var ny født. så for henne var det vel en måte å takle savnet på. Husker ikke om det var samme dokumentar men var en dame som kjøpte en til datteren sin. vet ikke hvorfor. kansje de bare hadde for mye penger til overs. Eller så finnes det jo samlere. var en dame som hadde et helt rom fult av de. mannen hennes synes hun var gal. jeg ser tydeligvis for mye på slike programmer ;P Anonymous poster hash: 533be...46a
RetroGirl Skrevet 4. november 2013 Forfatter #7 Skrevet 4. november 2013 Dette har jeg også lurt på! Jeg syntes det er døds creepy. De ser jo så ekte ut! Har en følelse av at folk som kjøper dem har en reell "tilknytning" til dem og. ... Minner meg litt om menn som kjøper sånne sexdukker som ser helt ekte ut, og behandler dem som kjærestene sine. Er vel noe som mangler i livet deres da? Ja de ser alt for ekte ut,er vel derfor jeg ikke liker de! :S Det må jo være noe,for som du sier,virker til at flere behandler disse som mye mere enn en dukke,og det er sært!
RetroGirl Skrevet 4. november 2013 Forfatter #8 Skrevet 4. november 2013 Så en dokumentar om det engang. Var en dame der som var bestemor. men barnebarnet henne hadde flyttet med en av foreldrene eller begge langt vekk. så da hadde hun fått en dame til å lage en kopi av sønnesønnen som så ut som han når han var ny født. så for henne var det vel en måte å takle savnet på. Husker ikke om det var samme dokumentar men var en dame som kjøpte en til datteren sin. vet ikke hvorfor. kansje de bare hadde for mye penger til overs. Eller så finnes det jo samlere. var en dame som hadde et helt rom fult av de. mannen hennes synes hun var gal. jeg ser tydeligvis for mye på slike programmer ;P Anonymous poster hash: 533be...46a Haha,huff.. Det der blir for rart for meg altså!
RetroGirl Skrevet 4. november 2013 Forfatter #9 Skrevet 4. november 2013 Kanskje foreldre som har en mammasyk 15-16 åring kjøper en sånn til dattera si, for at dattera skal skjønne hva det medfører å ha en baby? Anonymous poster hash: 3cd38...9a7 Hvordan skal man skjønne hva det medfører å ha en baby med en Reborn dukke? Uansett hvor virkelig de ser ut er det fortsatt bare en dukke.. 1
AnonymBruker Skrevet 4. november 2013 #10 Skrevet 4. november 2013 Hvordan skal man skjønne hva det medfører å ha en baby med en Reborn dukke? Uansett hvor virkelig de ser ut er det fortsatt bare en dukke.. Så et program fra USA om at de gjorde det fordi det fikk ungdom til å innse at det ikke bare er koselig å få baby. Fikk i alle fall babysyke ungdommer til å skjønne at de burde vente noen år Men jeg er selv enig i det du sier, og forstår ikke hvordan det funker, men det funker. Anonymous poster hash: 3cd38...9a7
AnonymBruker Skrevet 4. november 2013 #11 Skrevet 4. november 2013 Haha,huff.. Det der blir for rart for meg altså! Det er veldig rart. Spesielt de som triller tur med dukkene. og har kjøpt bilsete å kjører rundt. sært. men veldig underholdende å se på sånt på tv ;P Anonymous poster hash: 533be...46a
AnonymBruker Skrevet 4. november 2013 #12 Skrevet 4. november 2013 hahahah nå googlet jeg det og fy faen, jeg har lyst på en sånn! skal gå rundt med den i byn og så miste den i gulvet og bare 'hoppsann' og plukke den opp etter foten og se hvordan folk reagerer ahahahahhaa Anonymous poster hash: 9330a...2d9 3
RetroGirl Skrevet 4. november 2013 Forfatter #13 Skrevet 4. november 2013 Det er veldig rart. Spesielt de som triller tur med dukkene. og har kjøpt bilsete å kjører rundt. sært. men veldig underholdende å se på sånt på tv ;P Anonymous poster hash: 533be...46a Har sett lignende program selv.. Forstår det den som kan..haha
Pringle Skrevet 4. november 2013 #14 Skrevet 4. november 2013 Kanskje foreldre som har en mammasyk 15-16 åring kjøper en sånn til dattera si, for at dattera skal skjønne hva det medfører å ha en baby? Hvordan skal man skjønne hva det medfører å ha en baby med en Reborn dukke? Uansett hvor virkelig de ser ut er det fortsatt bare en dukke.. Så et program fra USA om at de gjorde det fordi det fikk ungdom til å innse at det ikke bare er koselig å få baby. Fikk i alle fall babysyke ungdommer til å skjønne at de burde vente noen år Men jeg er selv enig i det du sier, og forstår ikke hvordan det funker, men det funker. Det brukes en helt annen type dukke til dette: http://www.realityworks.com/products/realcare-baby er en av mange varianter.
AnonymBruker Skrevet 4. november 2013 #15 Skrevet 4. november 2013 hva koster en sånn dukke og hvor fåes de kjøpt?? hahaha jeg skal såå gå rundt med den i en pose ellerno Anonymous poster hash: 9330a...2d9 1
AnonymBruker Skrevet 4. november 2013 #16 Skrevet 4. november 2013 Det er vel et psykisk aspekt ved det hele. Har sett dokumentarer der voksne som ikke er i stand til å få barn, men som virkelig ønsker seg barn, har kjøpt dukker for å "behandle" som babyer - dvs. skifte bleier, gi tåteflaske, trille rundt i barnevogn, osv. De vet jo godt selv at dette ikke er ordentlig babyer, men de får kanskje etter hvert en slags tilknytning til dukka? Psyken er jo ganske rar i grunn. Man kan jo venne seg til alt, og det meste kan føles "normalt" når man venner seg. Forøvrig veldig trist at disse menneskene prøver å fylle tomrommet med at de ikke kan få barn, med en dukke. Anonymous poster hash: 90dbb...fc9 1
RetroGirl Skrevet 5. november 2013 Forfatter #17 Skrevet 5. november 2013 Det er vel et psykisk aspekt ved det hele. Har sett dokumentarer der voksne som ikke er i stand til å få barn, men som virkelig ønsker seg barn, har kjøpt dukker for å "behandle" som babyer - dvs. skifte bleier, gi tåteflaske, trille rundt i barnevogn, osv. De vet jo godt selv at dette ikke er ordentlig babyer, men de får kanskje etter hvert en slags tilknytning til dukka? Psyken er jo ganske rar i grunn. Man kan jo venne seg til alt, og det meste kan føles "normalt" når man venner seg. Forøvrig veldig trist at disse menneskene prøver å fylle tomrommet med at de ikke kan få barn, med en dukke. Anonymous poster hash: 90dbb...fc9 Ja det er utrolig hvordan psyken vår fungerer,det er det ingen tvil om.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå