Alja Skrevet 4. november 2013 #1 Del Skrevet 4. november 2013 Hei alle sammen. Trenger litt inspo her nå. Har bestemt meg for å lage pakkekalender til kjæresten min som er i forsvaret, og har klart å handle inn 12 ting. Små spill, skruting, kortstokk, engangskamera, parfyme, boksere, tskjorter osv. Litt smådill. Det er 12 gaver som totalt kostet 500 kroner. Jeg har 12 igjen. Er det veldig lame å fylle resten med godteri? Han er veldig glad i sjokolade og burn..... Ellers noen andre tips? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alja Skrevet 4. november 2013 Forfatter #2 Del Skrevet 4. november 2013 Anyone? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Summers Skrevet 4. november 2013 #3 Del Skrevet 4. november 2013 (endret) http://fiverr.com/ngoclam/draw-avatar-funny-as-a-simpson-character De kan lage mange andre typer karikaturer om du heller vil ha det. Endret 4. november 2013 av Summers Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. november 2013 #4 Del Skrevet 4. november 2013 Du kan lage noe ala dette også. Jeg laga en til kjæresten ifjor, det ble suksess! Anonymous poster hash: 836c2...d3a 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. november 2013 #5 Del Skrevet 4. november 2013 Dette er min pakkekalender til kjæresten (som er 21) 1:skrapeloddkalender 2:Glad i deg-kopp 3:Nypete 4:Daim-sjokolade 5:Stoppeklokkeegg 6:Cable buddy 7:massasjeolje 8:"gavekort" på massasje 9:tacosaus (fordi han spiser tacosaus til alt) 10:Førstehjelps-pose (sånn man bruker ved munn til munn-metoden) 11:sjokolade 12:Telys 13:Flaxlodd 14:mandler i sjokoladetrekk 15:Indisk mat kokebok 16:kjøkkenhåndkle17:Dusjsåpe for menn 18: Salatkrydder 19: 2 baggasjemerker (en til meg og en til han når vi skal til syden) 20:Julekaffe 21:Julebrus 22:Julemarsipan 23:Boxer 24:T-skjorte Anonymous poster hash: c6d9f...d86 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Juvel Skrevet 5. november 2013 #6 Del Skrevet 5. november 2013 Jeg lager en kalender til samboeren min og til nå har jeg kjøpt: - Konfekteske fra Jacobs - Mokkabønner - Jordbærsirup til is (han elsker is) - Krokanstrøssel - Jordbærstrøssel - Lakrisstrøssel - Sugerør med sjokolade, vanilje og jordbærkuler i - Aftershave - 2 hårstylingsprodukter han bruker - Fuktighetskrem.. Der stopper det foreløpig opp Kinobillett er neste ting på listen iallefall! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 5. november 2013 #7 Del Skrevet 5. november 2013 Her var det mange gode ideer. Vi lager pakkekalender sammen. 12 gaver hver. Hittil har jeg: 1. Coca cola serveringsbrett 2. Star wars nøkkelring 3. Iphone deksel 4. Musmatte 5. ManU penn/blyant/linjal Også blir det nok å kjøpe flaxlodd, julebrus, julehefte, sjokolade ++ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alja Skrevet 5. november 2013 Forfatter #8 Del Skrevet 5. november 2013 (endret) Her var det mange gode tips! Kommer til å kjøpe : -flaxlodd -sjokolade -julebrusen vi har her (den savner han som er i andre enden av landet) -dusjsåpe for menn -Lage egne gavekort på massasje Til nå har jeg -Div boksere -Parfyme -Engangskamera -Mini Yatzi -Mini 4 på rad -Kortstokk -Tskjorte -Liten modellbil han må skru sammen selv -Iphone deksel Edit; Ble en del spill her så jeg, men han kjeder rævva av seg i forsvaret av og til Endret 5. november 2013 av Alja91 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. november 2013 #9 Del Skrevet 5. november 2013 Her var det mange gode tips! Kommer til å kjøpe : -flaxlodd -sjokolade -julebrusen vi har her (den savner han som er i andre enden av landet) -dusjsåpe for menn -Lage egne gavekort på massasje Til nå har jeg -Div boksere -Parfyme -Engangskamera -Mini Yatzi -Mini 4 på rad -Kortstokk -Tskjorte -Liten modellbil han må skru sammen selv -Iphone deksel Edit; Ble en del spill her så jeg, men han kjeder rævva av seg i forsvaret av og til Hehe, tror denne kalenderen blir fin jeg! Anonymous poster hash: c6d9f...d86 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alja Skrevet 5. november 2013 Forfatter #10 Del Skrevet 5. november 2013 Hehe, tror denne kalenderen blir fin jeg! Anonymous poster hash: c6d9f...d86 Jeg håper jo det! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
RewardOfValour Skrevet 5. november 2013 #11 Del Skrevet 5. november 2013 Kinobiletter, flakslodd, gavekort, Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fuglen Skrevet 7. november 2013 #12 Del Skrevet 7. november 2013 Ble akkurat ferdig med kalenderen til kjæresten min. Var så stresset for å ikke få den ferdig til 1. desember at jeg tok litt av og kjøpte altfor mye altfor fort Så kan hende jeg bytter ut et par ting eller legger til litt ekstra.. 1. Flax-kalender 2. Hans yndlings-te som man ikke får kjøpt i Norge 3. Blyant, viskelær og blyantspisser (han liker å tegne) 4. Tegneblokk 5. Sjokolade med karamellfyll (hans favoritt) 6. Skjerf 7. Ingefærøl fra polet 8. Badesalt (han elsker å bade 9. Sånn rar rensegreie til datamaskinen laget av gummi 10. Slips 11. Jelly beans 12. Nesehåtrimmer 13. Massasjeolje og gavekort på 30 min massasje av meg 14. Ullsåler til bootsene hans 15. Sykkellykter 16. Deodorant + en mini-sjokolade 17. Gavekort på hjemmelaget gulrotkake (hans favoritt 18. Anti stress-ball til å klemme på 19. Røkelse (han elsker det, så bestilte favoritten hans) 20. Fotskrubb 21. En liten, personlig og morsom bok 22. Litt diverse småredskaper til kjøkkenet som han alltid klager over at vi mangler, men aldri kjøper selv 23. To forskjellige plektre (han spiller gitar) 24. Har ikke bestemt meg ennå, men enten gavekort på kino&middag-date, eller en koselig pysjbukse som kan brukes i romjulen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kara W Skrevet 7. november 2013 #13 Del Skrevet 7. november 2013 Jeg lagde for noen år siden, og der fantes blant annet sokker, juleblader, kaffe, juleøl, litt godteri (både kjøpt og hjemmelaget), lego og turutstyr. I år vurderte jeg å kjøpe 24 par sokker og bokserskjorts, for han er alltid tom Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Poserose Skrevet 11. november 2013 #14 Del Skrevet 11. november 2013 Jeg lagde kalender til rundt 200 kr ifjor. Den ble laget etter "det er tanken som teller" prinsippet. Var en del gavekort på middag, frokost på senga og massasjer, en del pepperkaker, litt nøtter, eventyrsjokolade og sånne småting. På julaften var det en pakke som inneholdt en liten julestrømpe jeg hadde sydd selv (den raknet litt når jeg stappet godteri i den) som ble fylt med snop han liker. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest barista Skrevet 11. november 2013 #15 Del Skrevet 11. november 2013 Dette er pakkekalenderen min kjærest får: x 1 Desember Tøfler 2 Desember Drikke terninger (drikkespill, på ebay til 1$) 3 Desember Gavekort på at jeg lager maten x 4 Desember Spiselig sjokolade bodypaint 5 Desember Bamsemums 6 Desember Glad i deg kopp x 7 Desember Hudkrem x 8 Desember Rens 9 Desember Kort med fine ord om hvorfor jeg er glad i ham 10 Desember Terninger med sexhandinger 11 Desember Massasjeolje + gavekort på massasje x 12 Desember Flaxlodd x 13 Desember Gavekort til å se fotball sammen 14 Desember Usikker x 15 Desember Gavekort til valgfri aktivitet x 16 Desember Voks til håret 17 Desember Hushold terninger (triller, hvem gjør husvask, hvem lager mat, hvem vasker klær osv) x 18 Desember Cdplate 19 Desember Sex aktivitets terninger x 20 Desember Godteri 21 Desember Gavekort på sex 22 Desember Flaxlodd 23 Desember Gavekort på middag i restaurant x 24 Desember Vask på bil Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest bustyvel Skrevet 11. november 2013 #16 Del Skrevet 11. november 2013 Min gavekalender er mer eller mindre klar, har igjen et par småting. Kan dessverre ikke skrive hva innholdet er, da samboer har bruker på KG Men håper han får glede av den. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
østlandsjenta Skrevet 12. november 2013 #17 Del Skrevet 12. november 2013 Vi studerer og har lite penger begge to, derfor gir vi annenhver dag, så det blir 12 gaver på hver. 1. Dusjsåpe. 2. Kinobilletter. 3. Glidemiddel. 4. Kosesokker. 5. Favorittsjokoladen hans fra spesialbutikk. 6. Deodorant. 7. Juleøl. 8. Undertøy fra Victoria Secret til meg 9. Boksershorts. 10. Konsertbillett. 11. Kakemenn. 12. Lypsyl. Kjekt med både koselige og nyttige ting synes jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå