AnonymBruker Skrevet 4. november 2013 #1 Skrevet 4. november 2013 http://www.fashiongonerogue.com/robyn-lawley-swimsuit-stunner-cosmopolitan-australia-shoot/?utm_source=feedburner&utm_medium=feed&utm_campaign=Feed%3A+FashionGoneRogue+%28Fashion+Gone+Rogue%29 Kom over denne moteserien der Cosmopolitan har valgt å bruke en "plus size" modell. Synes den var fresh og sommerlig - dog veldig uvant med en litt større modell Lurer på om det er kommet dithen at "folk flest" synes hun er stor? Hva ville dere tenkt om dere så henne på stranden? (Jeg er mindre enn henne selv så spør bare av ren interesse). Anonymous poster hash: 4d735...1b9
AnonymBruker Skrevet 4. november 2013 #2 Skrevet 4. november 2013 Jeg synes man skal bruke modeller i alle sunne størrelser. Jeg foretrekker å se modeller som ligner meg i kroppsfasong, men det er bare fordi jeg da bedre klarer å forestille meg hvordan klærne passer meg selv. Det beste er helt klart variasjon i størrelse og form Anonymous poster hash: 57d9d...1e8 1
Gjest Belle âme Skrevet 4. november 2013 #5 Skrevet 4. november 2013 Ho på 5. Bilde hadde veldig lik kropp som meg :O
Trapp Skrevet 4. november 2013 #6 Skrevet 4. november 2013 Plus size? Hehe. Det er harde krav i dagens samfunn 2
Gjest Emmanuelle Skrevet 4. november 2013 #7 Skrevet 4. november 2013 Jeg ønsker meg sånn kropp! Synes det å være slank med former er penest. Dette er det jeg kaller å være curvy, altså slank, men myk å ta på. Jeg er ikke lesbisk, men hadde glatt tatt denne dama 3
Djungelvrål Skrevet 4. november 2013 #8 Skrevet 4. november 2013 Hun er ikke plus size i den virkelige verden, hun er vanlig slank. Men i motebransjen vil hun bli sett på som lubben/stor. Alt over str 34 er stort i motebransjen. 4
Marie90 Skrevet 4. november 2013 #9 Skrevet 4. november 2013 (endret) Jeg ønsker meg sånn kropp! Synes det å være slank med former er penest. Dette er det jeg kaller å være curvy, altså slank, men myk å ta på. Jeg er ikke lesbisk, men hadde glatt tatt denne dama Enig. Jeg synes det aller fineste er noe å "ta i" på en ellers slank kropp. Etter min mening betyr feminin noe myk. Former og kurver som skaper bevegelse når man går. Synes også det mest sexy er en rumpe som er høy og spretten men myk å ta på (kan klypes i, ikke bare en hard klump). Har selvfølgelig respekt for at noen menn foretrekker fitnessdamer - smaken er som baken. Endret 4. november 2013 av Marie90 1
AnonymBruker Skrevet 4. november 2013 #10 Skrevet 4. november 2013 Enig i utsagnet over at man bør ha modeller i alle former og fasonger, men etter normal standard vil jeg nå si hun er normalt slank, men tviler ikke på at hun blir sett på som plus size i motebransjen-_- Må seriøst være en av de mest ynkelige bransjene jeg kommer på i farta. Har virkelig ikke mye respekt for den. Anonymous poster hash: 417b5...4b3 5
drue Skrevet 5. november 2013 #11 Skrevet 5. november 2013 Hun var helt nydelig! Skulle gjerne hatt hennes kropp 2
AnonymBruker Skrevet 5. november 2013 #12 Skrevet 5. november 2013 Håper jeg klarer å bli så slank! (Jobber med saken, men har langt igjen selv om jeg nå er helt på grensen til normal bmiAnonymous poster hash: 5227a...070
Ferny Skrevet 5. november 2013 #13 Skrevet 5. november 2013 Uvant å se en så "stor" modell. Men hadde det ikke vært for at hun var modell, så hadde jeg ikke tenkt oer vekten hennes. Hun er flott å se på. 1
Vulpes Skrevet 5. november 2013 #14 Skrevet 5. november 2013 Jeg synes hun har en normal kropp når det gjelder vekt, og dessuten en veldig fin kropp sånn mtp. proposjoner osv. Jeg synes på ingen måte at hun ser stor ut — men det er som andre har nevnt uvant å se modeller som ikke er veldig tynne, men uvant på en positiv måte 3
AnonymBruker Skrevet 5. november 2013 #15 Skrevet 5. november 2013 Hun er jo slank! Og har en normal vekt for hennes høyde. Plussize er jo egentlig større enn dette... Anonymous poster hash: 5736b...467 1
Gjest Tigress Skrevet 6. november 2013 #17 Skrevet 6. november 2013 Ho ser ut som ei ganske høg og ruvande dame, eller er det berre meg? Men flotte proporsjonar, altså. Godt å av og til sjå ein modell som der bikinitrusa også klemmer seg litt inn i sida. Det er jo heilt normalt, meiner eg, ein berre ser det aldri.
AnonymBruker Skrevet 6. november 2013 #18 Skrevet 6. november 2013 Veldig vakre!!! :D Helt normal kropp,kjempe fine!! Anonymous poster hash: e8a1b...c93
Barcelone Skrevet 6. november 2013 #19 Skrevet 6. november 2013 Synes den dama så sunn og frisk ut, til motsetning til mange av de modellene som vanligvis brukes og som ser ut som om de har anoreksi eller en annen spiseforstyrrelse. Folk er forskjellige og jeg synes det er flott at man kan bruke modeller i flere størrelser. Mulig hun her er plus size i modellverden, personlig synes jeg ikke hun var spesielt stor eller rund.
Gjest Kim Skrevet 6. november 2013 #20 Skrevet 6. november 2013 Synes det er mest absurd at hun omtales som "plus size" hun ser da rimelig vanlig ut.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå