Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei.

Jeg har alltid hatt tykt hår, vel og fint er det, men det siste halvåret har luggen min begynt å bli veldig tynn.

Resten av håret er fortsatt veldig tykt, mens luggen bare blir tynnere og tynnere, og hver gang jeg tar handa oppi luggen, raser det ut masse hår.

Noen som har opplevd noe lignende eller vet hva jeg kan gjøre for å få tykk lugg igjen?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Håret mitt gjør det der i sykluser på ca syv år. Jeg hadde kjempetykt hår som barn og tidlig i tenårene, men som fjortenåring mistet jeg mye av håret frem mot luggen og i tinningene. Når jeg dro hendene gjennom håret kunne jeg trekke med store deler av håret. Fikk nesten viker! Begynte å bøtte innpå med vitaminer etter ei stund, og hårtapet stoppet opp ganske raskt etter det. Mesteparten av håret kom tilbake, men ikke alt. Som 24-åring skjedde akkurat det samme igjen. Nå har jeg mye færre, tynnere og kortere hårstrå i tinningene enn tidligere, men luggen er like tykk som før. Tror egentlig at vitaminene ikke hadde så mye å si, tror nok heller det var tilfeldig at hårtapet stoppet opp like etter jeg begynte å ta dem, men det skader ikke å gi det et forsøk :)

Skrevet

Jeg forsøkte ølgjær, det var grusomt :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...