MarianneE Skrevet 5. mai 2004 #1 Skrevet 5. mai 2004 Fylte pannekaker høres så godt ut! Hva slags fyll bruker mann? Tenke da på sånna jeg har sett i blad med ostesaus over stekt i ovnen.... Sulten nå, ja.....
natasha Skrevet 5. mai 2004 #2 Skrevet 5. mai 2004 Soppstuing brukes ofte, jeg synes også at kjøttfyll kan være godt. Namnam - nå fikk jeg skikkelig lyst på pannekaker idag!
Gjest 1111 Skrevet 5. mai 2004 #3 Skrevet 5. mai 2004 Du kan fylle pannekaker med masse godt, som f.eks: -soppstuing -kjøttdeig -skinke og ost -kylling -bacon og mais -spinat -stekte grønnsaker -røkelaks og creme fraiche -eggerøre til dessert; -bær og krem -kompott -is -stekte epler med sukker og kanel -sjokolademousse blir sulten selv jeg :-)
Gjest Ethereal Skrevet 6. mai 2004 #4 Skrevet 6. mai 2004 Tunfisk, cherrytomater, oliven og mozzarella er godt, eller meksikansk kjøttfyll (ala taco, men tilsett gjerne litt maiskorn og sjampinjong i tillegg), eller skinke/sjampinjong i noe så enkelt som en av soppsausene til Toro...
valmue Skrevet 6. mai 2004 #5 Skrevet 6. mai 2004 Har prøvd mange varianter, men faller alltid tilbake på soppstuing. Det er enkelt å lage og alle liker det. Serverer salat ved siden av.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå