Gjest GreenSky Skrevet 5. mai 2004 #1 Skrevet 5. mai 2004 Tenkte jeg kunne like så godt lage en egen runke og løktråd, for de som har behov for det! Værsågod! Enjoy!
Suzy Skrevet 5. mai 2004 #3 Skrevet 5. mai 2004 Hm...*finner ikke inspirasjonen og tar løken med ut igjen*
Gjest glamourgirl Skrevet 5. mai 2004 #4 Skrevet 5. mai 2004 Jammen, hvem sin løk skal jeg nappe i da? Løøøøøøøøøøøøøøøk, løøøøøøøhøøøøøøøøk! Ikke no'
Gjest GreenSky Skrevet 5. mai 2004 #6 Skrevet 5. mai 2004 Hm...*finner ikke inspirasjonen og tar løken med ut igjen* vi får finne på noe til fjortizzene, da... puling!
Gjest GreenSky Skrevet 5. mai 2004 #7 Skrevet 5. mai 2004 Så langt er det bare Sandman som har "bitt på".
Gjest glamourgirl Skrevet 5. mai 2004 #8 Skrevet 5. mai 2004 :o Jammen for pokker, jeg kan da ikke nappen noen løk når jeg ikke har no'n!?!?! Hva skal jeg gjøre da? Kile erta? :oops:
Gjest GreenSky Skrevet 5. mai 2004 #9 Skrevet 5. mai 2004 :o Jammen for pokker' date=' jeg kan da ikke nappen noen løk når jeg ikke har no'n!?!?! Hva skal jeg gjøre da? Kile erta? :oops:[/quote'] Kile, kile! (hvor er fjortizzene?)
Gjest anonym gjesteglasurpike Skrevet 5. mai 2004 #10 Skrevet 5. mai 2004 nappe nappe nappe nappe nappe nappe nappe
Suzy Skrevet 5. mai 2004 #12 Skrevet 5. mai 2004 :o Jammen for pokker' date=' jeg kan da ikke nappen noen løk når jeg ikke har no'n!?!?! Hva skal jeg gjøre da? Kile erta? :oops:[/quote'] Da må du ligge på finger'n vennen *hjelpsomt og moderlig*
Sandman Skrevet 5. mai 2004 #14 Skrevet 5. mai 2004 ....for å få en ekstra dimensjon over denne akten, bør vi vel sørge for at det går for oss samtidig...?? ...åssen i helvete skal vi få til de'a? ...med en viss grad av troverdighet....?? ...når alle har fått orgasme, så kan Hege stenge tråden...
Gjest Gjezt Skrevet 5. mai 2004 #16 Skrevet 5. mai 2004 Liker dere analsex? :enig_animasjon: :enig_animasjon: Åzzen suger dere pikk? Ei i klazza mi har kjempestore pupper? Betyr det at hun er kåt? Kan'ke noen av babeza her på KG fortell meg hva slags undertøy dere har på dere 'a? 8)
Suzy Skrevet 5. mai 2004 #17 Skrevet 5. mai 2004 *tenke hardt* Kan vi ikke dobbeltklikke når det går da...?
Gjest glamourgirl Skrevet 5. mai 2004 #18 Skrevet 5. mai 2004 ....for å få en ekstra dimensjon over denne akten, bør vi vel sørge for at det går for oss samtidig...?? ...åssen i helvete skal vi få til de'a? ...med en viss grad av troverdighet....?? ...når alle har fått orgasme, så kan Hege stenge tråden... Hva med oss som miniumum ordner oss et sånn hat-trick a Sændis? SÅnne som deg asså. Du er jo alltid klar for second round? Eller hur, så, er det om å gjøre å komme flest ganger før Hege kommer? 8)
Sandman Skrevet 5. mai 2004 #19 Skrevet 5. mai 2004 Liker dere analsex? :enig_animasjon: :enig_animasjon: Åzzen suger dere pikk? Ei i klazza mi har kjempestore pupper? Betyr det at hun er kåt? Kan'ke noen av babeza her på KG fortell meg hva slags undertøy dere har på dere 'a? 8) *ler meg skakk*
Suzy Skrevet 5. mai 2004 #20 Skrevet 5. mai 2004 Liker dere analsex? :enig_animasjon: :enig_animasjon: Åzzen suger dere pikk? 8) Også så fint illustrert.. *faller i staver*
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå