AnonymBruker Skrevet 4. november 2013 #1 Skrevet 4. november 2013 Kan noen hjelpe meg med tilbehør til denne kjolen? Tar gjerne i mot meninger hva folk syns om den. På forhånd takk.http://www.zalando.no/king-louie-jerseykjole-bla-kl221c026-502.htmlAnonymous poster hash: 7bf84...b29
AnonymBruker Skrevet 5. november 2013 #2 Skrevet 5. november 2013 Bruker du den til hverdags eller til pent?Anonymous poster hash: be7d4...44c
_HappyFeet_ Skrevet 5. november 2013 #3 Skrevet 5. november 2013 Jeg syns det er pent med brunt tilbehør til den blåfargen. Noe i denne fargen: http://www.lyst.com/shoes/giuseppe-zanotti-leather-platform-pumps-camel/ Rødt kan og være kult hvis du vil være litt edgy.
AnonymBruker Skrevet 5. november 2013 #4 Skrevet 5. november 2013 Ta her. Tenkte som jobbantrekk, noe som kan sprite den litt opp... Cardigan ... Skjerf .... Sko/ støvletter, men er usikker på farger.... Anonymous poster hash: 7bf84...b29
AnonymBruker Skrevet 5. november 2013 #5 Skrevet 5. november 2013 Virkelig ingen som kan hjelpe? Anonymous poster hash: 7bf84...b29
AnonymBruker Skrevet 9. november 2013 #7 Skrevet 9. november 2013 Jeg syns den kjolen var litt "rotete" å se på hvis du skjønner. Men det er jo smak og behag. Og den er absolutt ikke stygg!! Anonymous poster hash: d003d...4f3
Gjest Blondie65 Skrevet 9. november 2013 #8 Skrevet 9. november 2013 Du kan bruke mange farger til denne. Gult, rødt, brunt, grønt, turkis, knall rosa, hvitt, blått. F.eks kan du ha hvite eller blå sko og et fargerikt skjerf. Jeg er ikke veldig glad i blått selv, men jeg likte fasongen og mønsteret.
Gjest Lille-pus Skrevet 9. november 2013 #9 Skrevet 9. november 2013 Til en kjole som er såpass mønstrete ville jeg valgt enfarvet tilbehør. Mange farver som passer til denne kjolen. Vil du være helt trygg så velge du f.eks. noe slikt: Blå pumps - Paul Green Og enten en cardigan som går ned på hoftene som denne typen i merinoull: Kite cardigan - John Smedley - eller en kort boleroutgave som denne (i bomull). Melissa bolero - John Smedley Alternativt en langermet utgave i ull Merry bolero - John Smedley Ellers synes jeg absolutt rødt vil fungere gull til den kjolen
smartjente Skrevet 10. november 2013 #10 Skrevet 10. november 2013 (endret) Er ikke så stor fan av mye tilbehør, og kjolen i seg selv er jo ganske voldsom. Kommer vel egentlig ganske ann på helheten, men kan prøve å sette opp noen forskjellige punkter med tips til hva jeg tror hadde vært fint: NR1 (Avslappet stil): Et stort skjerf i enten blå (som kjolen), eller en basisfarge, kanskje en som hadde passet skoene. Til sko hadde det vært kult med høye (rett nedenfor knærne) støvletter i semsket skinn (lysbrun, gråbrun, mørkbrun, grå eller svart). Kanskje en lang, litt tykk cardigan som står i stil med resten. Noen små ringer i sølv eller gullfarge. Clutch. NR2 (Mer formell): Høyhelte sko. Tight blazerjakke. Veske. Oppsatt hår i fin hestehale, hvor du for eksempel skjuler hårstrikket med hår (surrer rundt hårstrikket og fester det men spenne). Mørkblå- små øredobber. Svart eller hudfarget tynnstrømpebukse. Håper du skjønte noe av det jeg skrev, og kan se for deg antrekkene like kult/ fint som jeg gjør i hodet haha Endret 10. november 2013 av smartjente
AnonymBruker Skrevet 10. november 2013 #12 Skrevet 10. november 2013 Fin hvis du er over førti. Er 42 hilsen tsAnonymous poster hash: 7bf84...b29
Gjest Gresshoppesang Skrevet 10. november 2013 #13 Skrevet 10. november 2013 Ville heller ikke hatt tilbehør med mønster til en såpass mønstrete kjole. Kjolen er typisk hverdagskjole, så en helt enkel cardigan over og enkle støvletter til er helt fint.
Chenet Skrevet 10. november 2013 #14 Skrevet 10. november 2013 (endret) Smalt rødt belte, røde pumps og rød veske. Evt et rødt smykke eller smalt tørkle som du knytter i halsen. Blir litt sånn 50 tallsinspirert? Edit: malt og smalt er ikke det samme.. Endret 10. november 2013 av Chenet
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå