Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som vet hvor man finner noen fine juletrelys og utelys til tre/busk? Åhlens pleier de å ha noe av dette?

Kjøpt hus , så må jo pynte litt i år :) Gleder meg til jul!!! :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du kan jo kanskje prøve der, eller på IKEA? :-/ Gratulerer med hus :)

Skrevet

Plantasjen pleier også å ha masse lys :)

Ingen ting er finere enn et julepyntet hus :tree:

Skrevet

ebay har tusenvis!

Mye tollfritt og fraktfritt også.

• Liker 1
Skrevet

Du kan jo kanskje prøve der, eller på IKEA? :-/ Gratulerer med hus :)

Takk for det :) Gleder meg til å pynte. Ja må nok bli en tur på ikea, fare for det :ler::)

Anonymous poster hash: 74b90...cf7

Skrevet

Plantasjen pleier også å ha masse lys :)

Ingen ting er finere enn et julepyntet hus :tree:

Plantasjen hadde jeg helt glemt, der går det ann å se. Ja det er så utrolig koselig med masse lys og pynt :) Bare det kommer litt snø også, så blir det så bra :nisse:

Skrevet

ebay har tusenvis!

Mye tollfritt og fraktfritt også.

Faktisk aldri kjøpe noe fra utlandet, pga vil ikke ha en smell pga toll og hele den sulamitten der. Men mye toll og fraktfritt hvordan er det mulig? Mye til under 200 kr da? :)

Skrevet

Jeg var på Ikea i går, og fant bare dekorasjonsbelysning med hvite lys, ikke varm-hvite. Synes det ser litt glorete ut.. Så jeg drar på Clas Ohlson eller Plantasjen istedet i år!

Skrevet (endret)

Faktisk aldri kjøpe noe fra utlandet, pga vil ikke ha en smell pga toll og hele den sulamitten der. Men mye toll og fraktfritt hvordan er det mulig? Mye til under 200 kr da? :)

http://www.ebay.com/itm/20-X-Green-Handmade-Cotton-Balls-String-Fairy-Light-Lamp-Chrismas-Decoration-/251366451002?ViewItem=&ssPageName=ADME%3AL%3AOU%3AUS%3A3160&item=251366451002&nma=true&si=GXT%252FgE6B3hxQaEBbqJLw0fFCYfY%253D&orig_cvip=true&rt=nc&_trksid=p2047675.l2557

90 kroner inkludert frakt var disse. Helt standard Happy-lights :)

EDIT: og finnes da i tusen varianter...Disse lampene har jeg sett i Norge til kr. 249,- på salg.

Endret av Rotemor
Skrevet

Plantasjen hadde jeg helt glemt, der går det ann å se. Ja det er så utrolig koselig med masse lys og pynt :) Bare det kommer litt snø også, så blir det så bra :nisse:

Det er 30 % på all julebelysning for kundeklubb-medlemmer på Plantasjen ut uken (det koster ingenting å være medlem). Så anbefaler deg å ta en titt der :)

• 2 uker senere...
Skrevet

Det er 30 % på all julebelysning for kundeklubb-medlemmer på Plantasjen ut uken (det koster ingenting å være medlem). Så anbefaler deg å ta en titt der :)

Fillern så svaret ditt nå:( Jaja. blir nok plantasjen uansett. Med tanke på kunstig tre og lys tenker jeg :)

Skrevet

Smart Club.

Anonymous poster hash: 511ed...739
Skrevet

Clas Ohlson

Anonymous poster hash: 11eae...963

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...