Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi har gulliver stellebord fra ikea med to store hyller under. Men (spesielt for mannen) er det vanskelig å holde ting ryddig under der. Noen som har tips til lure og fine oppbevaringsløsninger på disse hyllene, til alt fra håndklær og kluter til bleier og produkter (klær har vi i egen kommode)? Og evt andre smarte tips? Har lyst på en sånn lomme-sak (stort stoffstykke med stofflommer til småting) til å henge på ene kortsiden, evt på veggen, men finner ingen plass, hvor kjøper man sånt? Ikea har en, men med stygge farger (leter etter søt og rosa). Hadde vært supert om noen hadde noen fiffige løsninger å dele. Bilder og linker er også hjertlig velkommen :)

Anonymous poster hash: 7f1f1...794

Skrevet

Kjenner du noen som syr? Jeg har sydd en sånn mappe selv. Ellers vil jeg tro de kan ha det på interiørbutikker som har ting til barn, som feks Princess.

Anonymous poster hash: 06016...320
Skrevet

Ser det er mange på Epla: http://epla.no/search/?q=oppbevaringslomme

Om ingen er helt i din stil kan du sikkert ta kontakt med de som har sydd og få en sydd i dine farger/stoff. Da får du den perfekt tilpasset til den plassen du har også :)

Anonymous poster hash: 06016...320
Skrevet

Lurt! Syr ikke selv nei, men smart å sjekke epla o.l sider om noen lager noe fint! Takk for tips :) ts

Anonymous poster hash: 7f1f1...794

Skrevet

Jeg har forskjellige oppbevaringsbokser der. Bleiene stablet jeg slik at de er enklest å få tak i, og det ligger en bunke med mesoftservietter ved siden av. Vi har også to litt store plastbokser med kremer, såper, noen badebleier, kluter og annet stæsj som er vanskelig å stable. På den nederste hylla har vi reservelageret av bleier, håndklær og mesoftservietter.

Skrevet

Jeg kjøpte plastbokser fra Nille. Billig og enkelt. Har bleier og div produkter i dem :) samme stellebord som deg.

(Aner ikke hva jeg tenkte på da jeg kjøpte det, kant rundt hele, sukk... )

Anonymous poster hash: 8cb6b...014

Skrevet

Jeg kjøpte plastbokser fra Nille. Billig og enkelt. Har bleier og div produkter i dem :) samme stellebord som deg.

(Aner ikke hva jeg tenkte på da jeg kjøpte det, kant rundt hele, sukk... )

Anonymous poster hash: 8cb6b...014

Jeg vurdere dette stellebordet, men det er ikke særlig praktisk altså?

Skrevet

Jeg er kjempefornøyd med vårt, og misliker de andre vi har prøvd hjemme hos folk. Nå står vårt i et hjørne så vi har to vegger som kanskje holder ting mer på plass, men det er en liten kant på hver hylle som holder eskene på plass inne i hyllene. Jeg liker at det er robust og stabilt, det opplever jeg ikke at de plastikk/stålrør variantene er.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...