AnonymBruker Skrevet 4. november 2013 #1 Skrevet 4. november 2013 Er det sykt? Anonymous poster hash: 00d4c...579
AnonymBruker Skrevet 4. november 2013 #2 Skrevet 4. november 2013 Eh, ja, det er helt sinnsykt. Om jeg skulle erstattet alt i sminkepungen min hadde det kostet kanskje 500 kroner. Anonymous poster hash: 5df07...159 5
AnonymBruker Skrevet 4. november 2013 #3 Skrevet 4. november 2013 Fikk i underkant av 1000 kr avslag, det kostet egentlig nær 5. Regner ikke med å kjøpe sminke før til mai/sommeren. Er det andre som handler alt i samme slengen? Kan noen gjøre et raskt overslag. Er jeg drøy? ca 6 foundations, fuktighetskrem, koster, eyeliner, rough og blushkost, eyebrowpencil og sånne basisprodukter. *river meg i håret og stryker på den såre pengepungen* Anonymous poster hash: 00d4c...579
Gjest navnelapp Skrevet 4. november 2013 #4 Skrevet 4. november 2013 Kva i herrens namn skal du med 6 foundations? 49
AnonymBruker Skrevet 4. november 2013 #5 Skrevet 4. november 2013 spørsmålet er, rekker du å bruke det før det blir for gammelt... en del sminke skal ikke brukes etter feks 6 mnd etter åpning. Anonymous poster hash: 4697b...8f7 6
AnonymBruker Skrevet 4. november 2013 #6 Skrevet 4. november 2013 Seks foundations?? Jeg har én, og den holder minst et halvt år om jeg bruker hver dag. Anonymous poster hash: 5df07...159 4
AnonymBruker Skrevet 4. november 2013 #7 Skrevet 4. november 2013 Er ikke sykt det. Pleier ha sånne sluttsummer når jeg er i Spania og handler sminke Anonymous poster hash: 930af...45c 1
AnonymBruker Skrevet 4. november 2013 #9 Skrevet 4. november 2013 ca 6 foundations, fuktighetskrem, koster, eyeliner, rough og blushkost, eyebrowpencil og sånne basisprodukter. Altså, om du skal bruke alt det der på en gang så kommer det til å se ut som om du har tryna i sminkepungen. Anonymous poster hash: 5df07...159 2
AnonymBruker Skrevet 4. november 2013 #10 Skrevet 4. november 2013 Jeg svir som regel av en 2-3.000 pr mnd på hår,hud og sminke-produkter, så jeg skal ikke si noe. Alt for mye jeg vet. Men klarer ikke dy meg. Anonymous poster hash: b5f9c...b74 1
Gjest Gjest Skrevet 4. november 2013 #11 Skrevet 4. november 2013 Er det sykt? Anonymous poster hash: 00d4c...579 Niks. 1
Ruby_Tuesday Skrevet 4. november 2013 #12 Skrevet 4. november 2013 Jeg syntes det er helt sykt. Og jeg er en makeup-hoarder. 2
Honey Dew Skrevet 4. november 2013 #13 Skrevet 4. november 2013 Fikk i underkant av 1000 kr avslag, det kostet egentlig nær 5. Regner ikke med å kjøpe sminke før til mai/sommeren. Er det andre som handler alt i samme slengen? Kan noen gjøre et raskt overslag. Er jeg drøy? ca 6 foundations, fuktighetskrem, koster, eyeliner, rough og blushkost, eyebrowpencil og sånne basisprodukter. *river meg i håret og stryker på den såre pengepungen* Anonymous poster hash: 00d4c...579 Hvilke merker kjøpte du?
AnonymBruker Skrevet 4. november 2013 #14 Skrevet 4. november 2013 Det er alt for mye. Håper du i dt minste kjøpte sminke som er dyrevennlig.Anonymous poster hash: 7bf4c...969 4
AnonymBruker Skrevet 4. november 2013 #15 Skrevet 4. november 2013 synes ikke det er sykt egentlig, nå vet jeg ikke hvor grensene for hva som er sminke eller ikke sminke. Men jeg svidde av 2000 forrige helg da kjøpte jeg en foundation (500,-) primer (300,-) øyeskyggepallett (600,-) pluss noen kremer til rundt 500 kr til sammen. Riktig nok dyre produkter, men jeg bruker det masse, og liker å heller bruke masse penger på f.eks. god kosmetikk en mnd (som jeg har ønsket meg og av god kvalitet), og så sette av samme type sum til klær neste mnd. Slik unngår jeg faktisk endel bomkjøp og masse små summer her og der. Er sikker på at mange jenter havner opp i samme summer om de legger sammen alt de har brukt kosmetikk en mnd (man bare tenker ikke over det når man sprer det over litt tid) Anonymous poster hash: 51794...082 5
AnonymBruker Skrevet 4. november 2013 #16 Skrevet 4. november 2013 Har du ikke noe mer fornuftig og bruke pengene på? Jeg har brukt ca 400 på sminke siden i fjor sommer! 4000 kr er jo galskap, og du har vel kjøpt de dyreste merkene og. Ikke jeg en gang har så mye penger til overi mnd til og hive ut vinduet. Anonymous poster hash: df898...181
*Pixie* Skrevet 4. november 2013 #17 Skrevet 4. november 2013 Vil ikke kalle det sykt, men seks foundations er kanskje en smule overdrevet. Enhver får bruke pengene sine på det de vil. Jeg har sikkert sminke til over 4000 kroner jeg også, jeg kjøpte riktignok ikke alt på en gang.
AnonymBruker Skrevet 4. november 2013 #18 Skrevet 4. november 2013 Hvilke merker kjøpte du? Decleor krem, Bare Escentuals (kjøpte 6 stk fordi jeg bruker 3 ulike farger til vanlig, og nå tok jeg med 3 andre farger - ville prøve å se om jeg ikke passet noen andre bedre), GloMinerals blush og Bare Escentuals koster, Clarins penner og Youngblood gel liner... Jeg føler meg helt kriminell.. Bruker ikke penger på klær (jeg overtar det venner skal kaste..)Ang #14: jeg håper også dette er dyrevennlig, jeg trodde vel egentlig ikke at det var lovlig å teste noe på dyr lenger? Vet at Biotherm gjorde, jeg sluttet å kjøpe det, fikk uren hud av det også.. Men dette er jo en annen sak Anonymous poster hash: 00d4c...579
AnonymBruker Skrevet 4. november 2013 #19 Skrevet 4. november 2013 Niks. Jo. Det er rett og slett sykt. Anonymous poster hash: 07dd4...792 3
Honey Dew Skrevet 4. november 2013 #20 Skrevet 4. november 2013 Decleor krem, Bare Escentuals (kjøpte 6 stk fordi jeg bruker 3 ulike farger til vanlig, og nå tok jeg med 3 andre farger - ville prøve å se om jeg ikke passet noen andre bedre), GloMinerals blush og Bare Escentuals koster, Clarins penner og Youngblood gel liner... Jeg føler meg helt kriminell.. Bruker ikke penger på klær (jeg overtar det venner skal kaste..)Ang #14: jeg håper også dette er dyrevennlig, jeg trodde vel egentlig ikke at det var lovlig å teste noe på dyr lenger? Vet at Biotherm gjorde, jeg sluttet å kjøpe det, fikk uren hud av det også.. Men dette er jo en annen sak Anonymous poster hash: 00d4c...579 Jeg bruker omtrent like mye på sminke. Innimellom bytter jeg ut alle produktene som jeg har i sminkevesken og da kan det bli litt dyrt med det merket jeg bruker, men er så fornøyd at jeg ikke har lyst til å bytte til noe annet, så jeg forstår deg godt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå