Gå til innhold

Noen gang blitt i et forhold med noen du møtte på nattklubben?

Anbefalte innlegg

Skrevet

???

Gjerne fortell hvordan prosessen utartet seg? :)

Anonymous poster hash: 941b9...5fd
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi møttes på byen, utvekslet telefonnummer, så tekstet vi frem og tilbake en-to uker, avtale å møtes på byen igjen, han ble med meg hjem(vi hadde ikke sex), fortsatte å tekste de neste dagene, dro ut å spiste sammen, besøke hverandre ofte så ble vi sammen etter noen måneder.

Anonymous poster hash: 27d8b...0c9

Skrevet

Vi møttes ute, hang sammen hele kvelden, dro på nachspiel sammen og endte i samme seng om natta (vi lå ikke med hverandre), og deretter kjørte han meg hjem dagen etterpå (hvilket var en time å kjøre og det var han som tilbydde seg å gjøre det). Så adda jeg han på facebook også dansa vi hele den vanlige flørte-dansen fram og tilbake en ukes tid, og etter noen måneder med møter, dates og fester ble vi et par.

Skrevet

Ja. Vi viste hvem hverandre var, men aldri snakka sammen eller noe sånt.
Han tok kontakt når det nærma seg slutten, dro på nach til han og sov over (uten sex) så holdt vi bare kontakten, møttes ute, litt her og der, 2 mnd senere var vi kjærester og 4 år senere samboere :)

Anonymous poster hash: df36b...72d
Skrevet

Meg som er siste ts: Rettelse: Flytta sammen etter 1 år, og bor fortsatt sammen 4 år senere ;)

Anonymous poster hash: df36b...72d
Skrevet

Jepp. Dro på nach hos venner av meg, han overnattet hos meg- med sex, og 5mnd senere flyttet vi sammen. Nå, 4 år etter bor vi enda i lag :)

Anonymous poster hash: 65ca4...258
Skrevet

Pratet hele kvelden, sov inntil hverandre hele natten og ut på dagen uten sex. Ba henne med ut på date en uke etterpå (hvor hun trakk seg bort). Så traff jeg henne igjen ute på byen hvor det igjen ble prating hele kvelden, overnatting og den samme handlingen uten sex. Men denne gangen dro jeg henne med meg til en kafe i nærheten da vi våknet, så ble det en ny date, vips.

Kjærester: 4 år.

Anonymous poster hash: c12e6...8d0
Skrevet

Jeg jobbet som bartender, og han var "fast kunde". Husker jeg synes han var såå sjarmende lenge, men føler alle flørter med bartendere, så jeg la ikke så mye i det. Men en gang jeg vsr ute selv, så kom vi i snakk og satt sammen store deler av kvelden. Etter det så ble det mange meldinger fram og tilbake, noen filmdater, og 3 år etter er vi fortsatt kjærester :)

Skrevet

Sier folk virkelig fortsatt nattklubb?

Anonymous poster hash: 69655...82a
Skrevet

Vi ble presset opp i hverandre pga. trangt utested, kom i snakk, utvekslet nummer, sendte meldinger i en uke, gikk på lunsjdate, datet i noen uker, og vips var vi kjærester :) Har når vært sammen i tre år.

Anonymous poster hash: 22e55...ca2
Skrevet

Jeg har hatt fire langvarige forhold fra ungdommen og til nå, men har ikke møtt noen av dem ute på byen. Jeg har aldri blitt sjarmert av en full mann, og det er det mange av på nattklubber.

Anonymous poster hash: 1d21a...21e
Skrevet

Sier folk virkelig fortsatt nattklubb?

Anonymous poster hash: 69655...82a

Hva kaller du det?

Anonymous poster hash: f162c...bf1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...