Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

For første gang i livet ser det ut som jeg skal være alene i jula. Pga hunden( kostbart å ha den hos kennel) så velger jeg ikke å reise til fam som bor i annen del av landet, + jentungen ska være hos mora.. venninna mi skal feire hos sin familie. må innrømme at d blir litt spes, /uvant, er det noen der ute i samme båt?? evt forslag til aktivitet... hadde vært ok å bli kjent med noen som er i samme situasjon....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg skal være alene for første gang i år, og jeg gleder meg faktisk til det. Skal pynte og gjøre det koselig, lage god mat og se på tv. Virkelig nyte roen! Det blir spesielt, og kanskje feller jeg en tåre.. Men pytt, jeg har det godt! Til neste år samles vi igjen.

Gjør det beste ut av det!

Vaske og pynte i hjemmet,kjøp inn god mat, godis og masse lesestoff.

Tenn stearinlys og kos deg meg juleunderholdningen på tv.

Hold kontakt med de du er glad i via tlf og internett.

Sist men ikke minst ; du har jo hund, mye selskap i husdyr. Gå turer ute å se på julehusene.

Husk å sette pris på de små tingene.

Anonymous poster hash: b9d74...988

• Liker 6
Skrevet

Ingen som evt. kan passe hunden din? Men som sagt, du må jo bare gjøre det beste utav det, om det ikke kan ordne seg på andre måter. Julaften er jo egentlig bare som en vanlig dag for veldig mange her rundt om i verden.

• Liker 1
Skrevet

Jeg kan passe hunden din om du bor i Finnmark! Ellers så skal vi feire jul hos svigers i år, men kan godt snakke deg inn der om du vil:-) Gjelder dere andre også:)

• Liker 1
Skrevet

Jeg kan passe hunden din om du bor i Finnmark! Ellers så skal vi feire jul hos svigers i år, men kan godt snakke deg inn der om du vil:-) Gjelder dere andre også :)

takk for tilbudet..:) . men du bor desverre på feil kant av landet.. vestlandet her..

Gjest Badebuksa
Skrevet

Det går så fint så. Lag deg en deilig julemiddag.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...