AnonymBruker Skrevet 4. november 2013 #1 Skrevet 4. november 2013 Hei! I helga var jeg på fest, og på denne festen var flammen min, som jeg kanskje har snakket med en gang før. Jeg klarte å kapre han, eller..vi klinte litt da. Senere avtalte vi å møtes litt lenger utpå kvelden. Han sendte meld. til meg med hjerter i om hvor vi skulle møtes. Vi gikk på nach sammen og hadde det kjempekoselig. Vi så på film, og satt under samme dyne. Vi var jo ikke helt alene, så det skjedde ikke noe mer. Vi var oppe hele natten, og da det ble dag måtte jeg gå fordi jeg hadde noe viktig å gjøre. Han spurte om jeg ikke heller kunne bli, siden det gikk faktisk an å gjøre det viktige selv om jeg var med dem.. Jeg sa at jeg måtte gå, og han ga meg en klem. Han spurte også om jeg kunne komme bort senere med mat til dem. Han sendte meg noe få snaps i går, men vet ikke om de bare var til meg.. Typ: natta:) Nå er det mandag, og har ikke snakket med han siden igår. Har lenge vært veldig sikker på at han er litt keen på ei annen jente, men han klinte jo med meg. Jeg aner ikke hvordan jeg skal gå frem med dette her. Er veldig glad i kommunisere på snapchat for det blir ikke så seriøst. Men hva tror dere? Fyren er veldig populær og det var ikke bare 1 jente som ble misunnelig på meg for å si det sånn. Men han er hærlig. Syns bare det er litt rart hvis han vil ha meg av alle folk. Er liksom bare midt på treet populær på skolen våres.. Noen som har noen tips? Virker han seriøs eller blir det med den kvelden? Hva skal jeg gjøre for at vi ikke skal miste kontakten? Anonymous poster hash: 12110...a22
AnonymBruker Skrevet 4. november 2013 #2 Skrevet 4. november 2013 Men hva tror dere? Fyren er veldig populær og det var ikke bare 1 jente som ble misunnelig på meg for å si det sånn. Men han er hærlig. Syns bare det er litt rart hvis han vil ha meg av alle folk. Er liksom bare midt på treet populær på skolen våres.. Anonymous poster hash: 12110...a22 Du går enda på ungdomsskolen? Anonymous poster hash: cf043...5d0 1
AnonymBruker Skrevet 4. november 2013 #3 Skrevet 4. november 2013 Kan du ikke spørre om dere skal finne på noe på dagtid? (Altså 0 alkohol involvert). Da finner du nok kjapt ut om han er keen eller ikke. Anonymous poster hash: 4212e...e4e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå