Gjest forlover Skrevet 5. mai 2004 #1 Skrevet 5. mai 2004 er man nødt til å holde en tale når man er forlover til bryllup her i norge? jeg tenker på som brudens forlover.. hoppet nettopp ut av noen engelske sider der det står at mannens forlover skal holde tale men ei damas?
LilleBille Skrevet 5. mai 2004 #2 Skrevet 5. mai 2004 - det er vanlig.. om du da ikke skriver sang i stedet..
*Lene* Skrevet 5. mai 2004 #3 Skrevet 5. mai 2004 Veldig vanlig med tale. Jeg hadde ihvertfall blitt litt skuffa hvis jeg hadde fått sang isteden!
Gjest Gjesta Skrevet 5. mai 2004 #4 Skrevet 5. mai 2004 Vanlig? I de brullyp jeg har vært har det ikke vært vanlig.... Clea
Gjest gjesta Skrevet 5. mai 2004 #5 Skrevet 5. mai 2004 Jeg har aldri vært i et bryllup der dama sin forlover talte.
Elze Skrevet 5. mai 2004 #6 Skrevet 5. mai 2004 Det er vanlig i de bryllupene jeg har vært. Tydeligvis forskjellig praksis her!
Gjest Anonymous Skrevet 5. mai 2004 #7 Skrevet 5. mai 2004 Fullstendig opp til deg! Ingen kan tvinge deg til å tale! Men hadde jeg vært deg, så hadde jeg tatt en prat med bruden for å finne ut hva hun ønsker/forventer. Og fortalt henne om hva du vil/ikke vil og hvorfor.. Sammen finner dere nok en bra løsning for dere begge!
Siam Skrevet 5. mai 2004 #8 Skrevet 5. mai 2004 Jeg trodde det var helt vanlig, jeg. Min forlover skal holde tale.
NIKI Skrevet 5. mai 2004 #9 Skrevet 5. mai 2004 Jeg har sett begge deler når jeg har vært i bryllup. Er vel ikke noe fasit på det, man tar det ettersom hva man ønsker. Tror du skal gjøre som gjest her sier. Ta en prat med bruden, så du får høre hennes ønsker og forventninger.
Gjest Poirot Skrevet 5. mai 2004 #10 Skrevet 5. mai 2004 Veldig vanlig med tale. Jeg hadde ihvertfall blitt litt skuffa hvis jeg hadde fått sang isteden! Jeg også. Men jeg vet jeg får tale, det er vanlig i vår omgangskrets.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå