Slimproppen Skrevet 5. november 2013 Forfatter #21 Skrevet 5. november 2013 Som med alle merker vil jeg tro at Bosch har dårligere produkter også, men forventer at produktet jeg linker til er av kvalitet? Denne er tyskprodusert, i motsetning til mange andre. Jeg leser med en del bekymring at Electrolux o.l har fester laget av plast, som beleilig ryker etter garantitiden er ute. Jeg kan ikke uttale meg siden jeg aldri har eid en electrolux i mer enn 2 år. Denne maskinen fra Bosch har fester av stål og skal sådan være en mer robust maskin over tid?
Thorn Skrevet 5. november 2013 #22 Skrevet 5. november 2013 (endret) Det vil jo selvfølgelig være bedre plass i en fulldybdemaskin enn en maskin som er kortere. Trommelen blir jo tilsvarende mindre! Oppgitt vekt går på hva trommelen tåler, ikke nødvendigvis hva du får plass til. Jeg har fulldybde selv, og det er ikke mye plass til over når jeg vasker dobbelt sett med sengetøy, for eksempel. Når jeg vasker dyner må det stappes godt! Personlig ville jeg aldri valgt ei kort maskin. Ellers har jeg aldri hørt noe negativt om hengslene til Electrolux, tror ikke det er en vanlig grunn til reklamasjon. Jeg har i hvert fall ikke vært borti det. Endret 5. november 2013 av Thorn
Slimproppen Skrevet 5. november 2013 Forfatter #23 Skrevet 5. november 2013 Hm, du har rett! Jeg går for bosch Tusen takk for hjelpen
Slimproppen Skrevet 5. november 2013 Forfatter #24 Skrevet 5. november 2013 Hm, du har rett! Jeg går for bosch Tusen takk for hjelpen
Slimproppen Skrevet 5. november 2013 Forfatter #25 Skrevet 5. november 2013 Blæh, bosch hadde faktisk ikke mulighet for å velge 1400 omdr, den hoppet rett fra 1600 til 1200 i panelet. Det er for dårlig! Jeg åpnet derfor lommeboka og spyttet i den ekstra tusenlappen og kjøpte Electrolux med 8 kg/1600 omdr. Håper julenissen kommer i år 1
Thorn Skrevet 5. november 2013 #26 Skrevet 5. november 2013 Tror ikke du kommer til å angre på det. Er litt misunnelig på deg nå, jeg har også lyst på den! Er nesten synd at det ikke er noen problemer med min Electrolux
Slimproppen Skrevet 5. november 2013 Forfatter #27 Skrevet 5. november 2013 Haha, nå blir det vann og brød frem til jul, men hva gjør man ikke for den perfekte maskinen
Lutetium 71 Skrevet 5. november 2013 #28 Skrevet 5. november 2013 Dere som har peiling: hva er "time manager" for noe rart?
Thorn Skrevet 5. november 2013 #29 Skrevet 5. november 2013 Time manager er muligheten til å velge lengden på programmet Mye bedre enn bare kortprogram, siden man får flere tidsvalg på både kortere og lengre program enn standardprogrammet.
Lutetium 71 Skrevet 5. november 2013 #30 Skrevet 5. november 2013 Time manager er muligheten til å velge lengden på programmet Mye bedre enn bare kortprogram, siden man får flere tidsvalg på både kortere og lengre program enn standardprogrammet. Ok.
Slimproppen Skrevet 5. november 2013 Forfatter #31 Skrevet 5. november 2013 Kjenner jeg gleder meg til klesvasken 1
Slimproppen Skrevet 12. desember 2013 Forfatter #32 Skrevet 12. desember 2013 Kan bare konstantere at jeg elsker maskina. Virkelig, den er fantastisk. Kapasiteten er en ting, timemanager en annen..og dampfunksjonen....halleluja! Tskjorter og sengetøy (særlig laken) kommer ut av maskina uten behov for at strykejernet må frem etterpå. Merkes faktisk på plassen sengetøyet tar opp i skapet. Anbefales 1
Cupcake84 Skrevet 13. desember 2013 #33 Skrevet 13. desember 2013 Vi har en Bosch vaskemaskin som vi er veldig fornøyd med. Den har fungert feilfritt i 2 år. Den vasker veldig rent og støyer knapt. Et godt tips er å kjøpe vaskemaskin online. Jeg ble veldig overrasket da jeg oppdaget at vi kunne spare mer enn 1000,- i forhold til prisene i fysiske butikker. Vi kjøpte vår Bosch vaskemaskin her: http://123hvitevarer.no/
Slimproppen Skrevet 13. desember 2013 Forfatter #34 Skrevet 13. desember 2013 Vi har en Bosch vaskemaskin som vi er veldig fornøyd med. Den har fungert feilfritt i 2 år. Den vasker veldig rent og støyer knapt. Et godt tips er å kjøpe vaskemaskin online. Jeg ble veldig overrasket da jeg oppdaget at vi kunne spare mer enn 1000,- i forhold til prisene i fysiske butikker. Vi kjøpte vår Bosch vaskemaskin her: http://123hvitevarer.no/ Eller man kan prute slik jeg gjør. Fikk 2000 kr avslag.
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2013 #35 Skrevet 13. desember 2013 Vi har en Bosch vaskemaskin som vi er veldig fornøyd med. Den har fungert feilfritt i 2 år. Den vasker veldig rent og støyer knapt.Et godt tips er å kjøpe vaskemaskin online. Jeg ble veldig overrasket da jeg oppdaget at vi kunne spare mer enn 1000,- i forhold til prisene i fysiske butikker.Vi kjøpte vår Bosch vaskemaskin her: http://123hvitevarer.no/Hva når ting går i stykker? Anonymous poster hash: d7ef8...889
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå