Gå til innhold

Dårlig gjort å ikke besøke på sykehuset?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Faren min ligger på sykehuset. Jeg har ikke vært på besøk hos han, og har egentlig litt dårlig samvittighet for det. Men, samtidig så gir han blaffen i meg og min familie, kommer aldri på besøk, drar bort når vi kommer etc, og når jeg tenker på det, så er ikke samvittigheten så ille...

Hva tenker du??

Anonymous poster hash: 3a7d3...893

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hadde ikke hatt samvittighet til å IKKE besøke min far om han lå på sykehuset.

Anonymous poster hash: cd393...6e8
  • Liker 1
Skrevet

Kommer litt an på hva som er årsaken til at han ligger der. Er det noe som kan fikses raskt og igrunnen ikke er så farlig, så er det nok ikke krise om du ikke besøker han. Ligger han for døden så bør du ta turen innom.

• Liker 6
Skrevet

Ville han besøkt deg om du lå på sykehuset?

Anonymous poster hash: b5d84...ca8
Skrevet

Jeg hadde nok driti i det, med mindre han ganske sikkert kommer til å dø snart.

Og hadde jeg besøkt han, er det bare på grunn av samvittigheten min.

Kan ikke egentlig sette meg inn i ditt tilfelle, men mitt forhold med pappa er såppas bedritent, så får heller du vurdere hva du vil. Kanskje bare gjøre det så du slipper å angre?

Skrevet

Hvorfor er det så viktig å besøke han hvis han ligger for døden?

Enten så besøker man han eller så besøker man han ikke - uavhengig om han ligger for døden eller ei.

Anonymous poster hash: dd3ba...99f
Skrevet

Jeg hadde nok ikke gått, men så har jeg heller ikke kontakt med mine foreldre...

Skrevet

Jeg er mye på sykehus og får nesten aldri besøk. Folk ser liksom ikke på det som viktig. Men, jeg er ikke så veldig fan av sykehus selv så hadde nok ikke besøkt familien min heller med mindre jeg "måtte".

Anonymous poster hash: e843a...435
Skrevet

Jeg tror ikke han hadde besøkt meg, nei. Han har vært med mamma på besøk på sykehuset når jeg har fått barn, men utenom det kan jeg telle på fingrene hvor mange ganger han har vært på besøk siden jeg flyttet hjemmefra for 13-14 år siden. Ringer meg aldri og er sjekden hjemme når vi er på besøk, omså det er en hel helg.

Fikk akk tlf fra min mor om at det kunne være kreft, men det får de ikke vite før fredag. Om han blir på sykehuset vet jeg ikke. Har litt dårlig samvittighet, men suden vi har så lavert forhold blir det bare pinlig.

Gjest Mrs. Random Nick
Skrevet

Siden han aldri tar initiativ til å ha kontakt med deg så hadde jeg droppet det med god samvittighet.

Skrevet

Jeg ville besøkt uansett. Hadde ikke hatt samvittighet til å la vær. Da har du ihvertfall tatt et skritt nærmere han. Kanskje en sjans til snakke ut og prøve å komme nærmere hverandre igjen?

• Liker 3
Skrevet

Jeg tar meg en tur, jeg. Så får han ta det på sin kappe at han aldri orker å bry seg når det gjelder oss.

• Liker 2
Skrevet

Har selv fått dårligere kontakt med pappa de seinere årene. Men kunne ikke falt meg inn å ikke besøkt han på sykehuset. Han er innlagt ofte så de 30-60 min får han. Selvom han ikke hadde gjort det samme mot meg. Man er ganske sårbar i en sykehusinnleggelse og såpass skylder vi våre foreldre.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...