Gjest Anonymous Skrevet 5. mai 2004 #1 Skrevet 5. mai 2004 Hei alle matglade KG-brukere! Jeg tenkte jeg skulle overraske min kjære med piknic-lunsj på bursdagen hans. (Det er meldt fint vær :-)) I den forbindelse ønsker jeg å høre hva dere ville hatt i kurven?
Gjest 1111 Skrevet 5. mai 2004 #2 Skrevet 5. mai 2004 Ferskt brød, noen forskjellige oster, roastbeef, eggerøre.. finner du gode jordbær så ta med det også. Egentlig kan du fylle opp kurven med akkurat det du vil og har lyst på. Kanskje du kan bake en kake på forhånd som du kan ha med i kurven?
Octavia Skrevet 5. mai 2004 #3 Skrevet 5. mai 2004 Pastasalat Waldorfsalat Masse godt pålegg Godt brød Hvitvin
Gjest gjest1 Skrevet 5. mai 2004 #4 Skrevet 5. mai 2004 I stedet for pålegg og brød med hver for seg, liker jeg å lage ferdige digre sandwicher/ baguetter/ andre småbrød. En favoritt i heimen hos oss er småbrød fylt med salat, grillet eller kokt kylling, fetaost, søtchilisaus og tynneringer av rødløk. Evt bytte ut kyllingen med tunfisk eller fiskekaker delt i to. Eller salat roastbiff, remulade, sylteagurk tynne ringer av løk( sprøstekt løk , med på et lite glass til å strø på) ( på brød På påleggsfronten til sandwiches er det bare fantasien som begrenser. pakker baguettene fint inn i matpapir, syns det blir mindre kliss på denne måten og mer hygenisk enn å smøre selv ute i naturen. Selv om våtservietter bør være det første du legger i kurven.
-Fisken- Skrevet 5. mai 2004 #6 Skrevet 5. mai 2004 Bak rundstykker, ciabatta eller pizzasnurrer, ta med yndlingspålegget hans. kanskje du kan røre ditt eget syltetøy?
Gjest Anonymous Skrevet 5. mai 2004 #7 Skrevet 5. mai 2004 Pitabrød som du like før servering fyller med en blanding av stekt kyllingfilet (i strimler), rødløk, cherrytomater og tsatziki! Nam!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå